Αγαπητοί μου φίλοι, το πρόβλημα με το δίκτυο έχει πλέον αποκατασταθεί. Ωστόσο, διάφορες υποχρεώσεις δε μου επιτρέπουν να επαναλειτουργήσω τις ιστοσελίδες μου τον παρόντα μήνα. Ευελπιστώ λοιπόν να συνεχίσουμε την επικοινωνία μας τον Μάιο... Για τις μέρες που διανύουμε σας εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και κάθε εκπλήρωση των προσδοκιών σας!
Διάττων Αβρός
Δροσερό γλυκό με τρία υλικά !
-
Υλικά
---------
Δύο φάκελλα σκόνη ζελέ της προτίμησής σας σε γεύση.
400 γραμμ. γιαούρτι πλήρες στραγγιστό
100 γραμμ. χοντροκομμένα καρύδια
και κανέλα...
Πριν από 1 εβδομάδα