Έχουμε πολλά που πρέπει να πούμε κι όλα θα ειπωθούν σιγά σιγά. Έχουμε ν' ακούσουμε τη μουσική στις πάμπολλες εκφάνσεις της (με βασικά δόγματα τα Blues και τα Ethnic), να ταξιδέψουμε σε διάφορες χώρες του κόσμου (που μερικές δεν τις έχουμε ούτε καν φανταστεί), να προσεγγίσουμε καλύτερα το λόγο και τις τέχνες, να καλλιεργήσουμε το πνεύμα μας, να επικοινωνήσουμε, να κρίνουμε, να προτείνουμε, να κινηθούμε αντίθετα απ' τον υποπολιτισμό που μας περιβάλλει...να υψωθούμε ως άνθρωποι...
Δροσερό γλυκό με τρία υλικά !
-
Υλικά
---------
Δύο φάκελλα σκόνη ζελέ της προτίμησής σας σε γεύση.
400 γραμμ. γιαούρτι πλήρες στραγγιστό
100 γραμμ. χοντροκομμένα καρύδια
και κανέλα...
Πριν από 1 εβδομάδα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου