Blues και σήμερα, αυτή τη φορά με τον πολύ καλό κι αγαπημένο της παρούσας ιστοσελίδας, τον αιδεσιμότατο K. M. Williams. Τον ακούμε στο "Jump Up On The Line" (από Live που έδωσε στην Ιταλία πριν 5 χρόνια)...
Με τον ίδιο Bluesman θα συνεχίσουμε και στην επόμενη ανάρτηση γιατί...έχει κάποια καλά νέα να μας πει...
Δροσερό γλυκό με τρία υλικά !
-
Υλικά
---------
Δύο φάκελλα σκόνη ζελέ της προτίμησής σας σε γεύση.
400 γραμμ. γιαούρτι πλήρες στραγγιστό
100 γραμμ. χοντροκομμένα καρύδια
και κανέλα...
Πριν από 1 εβδομάδα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου