12 μέρη θυμίζω ότι έχει το αφιέρωμα αυτό και σήμερα βρισκόμαστε στο 7ο μέρος. "Stones In My Passway" είναι ο τίτλος του τραγουδιού που θ' ακούσουμε σ' αυτή την ανάρτηση...
Δροσερό γλυκό με τρία υλικά !
-
Υλικά
---------
Δύο φάκελλα σκόνη ζελέ της προτίμησής σας σε γεύση.
400 γραμμ. γιαούρτι πλήρες στραγγιστό
100 γραμμ. χοντροκομμένα καρύδια
και κανέλα...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Μου άρεσαν πολύ και τα δύο, λίγο περισσότερο το "Ramblin' On My Mind" Μου αρέσει ακόμη το ότι μέσα από τις αναρτήσεις σου αναδεικνύεις τον συνθέτη και δημιουργό. Θα ψάξω και στα παλαιότερα.
Καλό απόγευμα Diatton:)
Ξέρω οτι μπαίνοντας εδω θα ακουσω κατι το ιδιαιτερο ,κατι που θα μου χαιδεψει υπέροχα τα αυτια.Με τα προβληματα μου έλειψαν οι αναρτησεις σου .Μακάρι να τελειώσουν συντομα
Δημοσίευση σχολίου