Το ότι το Blues αποτελεί ανώτερο μουσικό είδος είναι κάτι που δεν τίθεται σε αμφισβήτιση. Σ' αυτήν την άποψη μάς οδηγεί ο μεγάλος πιανίστας Otis Spann.
Στο audio που ακουλουθεί με τίτλο "Moon Blues" έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε την ... επιχειρηματολογία αλλά και τη φιλοσοφία του σπουδαίου αυτού καλλιτέχνη... Ο χαρισματικός Bluesman χρησιμοποίησε στην ηχογράφηση ακόμα και φλάουτα...
Δροσερό γλυκό με τρία υλικά !
-
Υλικά
---------
Δύο φάκελλα σκόνη ζελέ της προτίμησής σας σε γεύση.
400 γραμμ. γιαούρτι πλήρες στραγγιστό
100 γραμμ. χοντροκομμένα καρύδια
και κανέλα...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Eεεεε να, κάτι τέτοιες ώρες με τον απογευματινό καφέ, οι μουσικές σου φτιάχνουν δροσερή και γλυκιά ατμόσφαιρα μέσα στη κάψα του κατακαλόκαιρου :))
Ναι, το Blues έχει εξορισμού τη δυνατότητα να μας κάνει να δραπετεύουμε απ' την καθημερινότητα αγαπητή Αλίκη...
Δημοσίευση σχολίου