Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Phil Shoenfelt - Death Flowers For Alice

Οι φίλοι της παρούσας ιστοσελίδας γνωρίζουν πολύ καλά τις μουσικές μου προτιμήσεις! Ωφείλω όμως να πω κι αυτό. Μπορεί να μου αρέσει το Blues (να μου αρέσει απλώς, δεν είναι αληθές, δεν επαρκεί, καθώς εγώ είμαι εντεταλμένος) ωστόσο γίνομαι ένθερμος οπαδός της ΡΟΚ μουσικής σκηνής κάθε φορά που ακούω τα θαυμάσια τραγούδια του Phil Shoenfelt!

Το audio που ακολουθεί λειτουργεί ως απόδειξη των προαναφερθέντων! Το εκπληκτικό τραγούδι που επέλεξα να ακούσουμε για σήμερα έχει τίτλο "Death Flowers For Alice"!

Δε νομίζω να υπάρχει υγειής πνευματικά άνθρωπος που να μην του αρέσει αυτός ο ύμνος!






10 σχόλια:

Alice Iocco είπε...

Πραγματικά πολύ όμορφο κομμάτι κι αυτό .
Μου αρέσει ιδιαιτέρως το Only you και μ'αυτό τον γνώρισα απ'την εκπομπή Ράδιο Αρβύλα που τον φιλοξένησε όταν έκανε συναυλία στη θεσσαλονίκη κι Αθήνα. Πολύ ωραίος καλλιτέχνης, όντως κι ο τόνος....στα τραγούδια είναι άριστος, ο στίχος και γενικά αυτό που βγαίνει συνολικά...Πολύ καλό !

Alice Iocco είπε...

Phil Shoenfelt&Southern Cross-blue highway
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΙ ΑΥΤΟ :))

Diatton είπε...

Είναι γενικά το κλίμα των τραγουδιών του εξαιρετικό Αλίκη. Η φωνή του, η μουσική που συνθέτει, κι ενδεχομένως κι οι στίχοι του που δυστυχώς δε γνωρίζω καλά Αγγλικά για να μπορώ να τους μεταφράσω. Τα περισσότερα τραγούδια του Shoenfelt το ίδιο καταπληκτικά είναι... Το συγκεκριμένο πάντως εγώ το ακούω γονατιστός, όντας απόλυτα πεπεισμένος ότι είναι απ' τα καλύτερα τραγούδια που έχουν γραφτεί ποτέ σ' αυτόν εδώ τον πλανήτη!...

Κι επειδή είσαι άτομο που πάντα ψάχνει ή ακολουθεί κάτι όταν του προταθεί, θα σου πω κι άλλο ένα μεγάλο όνομα της ΡΟΚ που είναι το ίδιο σημαντικός, και κυρίως, ξεχωριστός (γιατί εμένα οι ξεχωριστοί μου αρέσουν). Σε περίπτωση που δεν τον ξέρεις, λέγεται Mark Eitzel. Μιλάμε ότι στην παρίπτωση του Eitzel η μπαλάντα αποκτά τις πραγματικές της διαστάσεις! Αν θελήσεις να βρεις κάτι απ' αυτόν, ψάξτο καλύτερα σε audio γιατί σε video live εμένα δε μ' αφήνει τις ίδιες εντυπώσεις. Όταν μπορέσω, θα κάνω κάτι και γι αυτόν. Αλλά είναι και τόσα άλλα που - εξορισμού - καθυστερούν, όπως το αφιέρωμα στη Βολιβία, κι άλλα αφιερώματα σε μπλουζίστες, όπως στον ανεπανάληπτο αλλά άτυχο Magic Sam και στο μέγιστο Billy Boy Arnold (άσε που μ' αυτόν έχω τύψεις που δεν τον συμπεριέλαβα στο σλάιντ με τους 50 Great Bluesmen)... Έστω, να 'μαστε καλά κι όλα θα γίνουν εν καιρώ...

Νερένια είπε...

Διάττοντα, είναι εξαιρετικός.

Η φωνή του και η μουσική στο δείγμα αυτό που δίνεις μού θύμισε έντονα τον Αυστραλό Louis Tillett, έναν ιδιαίτερο ροκά που στον γιουσωλήνα δεν έχω βρει τίποτα δικό του. Το γιατί αδυνατώ να το κατανοήσω. Και δεν έχω και cd του να ανέβαζα εγώ κάτι. Έχω μόνο δύο βινύλια.

Alice Iocco είπε...

Πράγματι ο Mark Eitzel είναι καταπληκτικός. Προσπάθησα να κάνω μετάφραση μερικά τραγούδια του και είδα ότι οι στίχοι είναι εξίσου μοναδικοί αν και δε κατανόησα ακριβώς το πλήρες νόημα από μερικά.Μπήκα όμως στο πνεύμα...
Να'σαι πάντα καλά και να'χεις μια όμορφη εβδομάδα

Diatton είπε...

@ Νερένια

Άκουσα και τη δική σου πρόταση και συμφωνώ ότι κι ο Louis Tillett είναι ιδιαίτερος και ξεχωριστός. Αλλά γιατί όμως δε βρίσκεις τίποτα στο youtube. Εγώ βρήκα αρκετά... Μάλιστα από κει τον έμαθα και σου γράφω τώρα τη γνώμη μου...

@ Αλίκη

Κι ο Eitzel είναι εξαιρετικός, είτε μόνος του, είτε με το συγκρότημά του. Πολύ τρυφερός στις μπαλάντες του. Θα παρουσιαστεί κι αυτός εν καιρώ... Καλό σου μεσημέρι...

Νερένια είπε...

Α, ναι; Είναι χρόνια πριν που είχα ψάξει, Διάττοντα. Έκτοτε το είχα ξεχάσει, ώσπου τον θυμήθηκα χάρις στην ανάρτησή σου.

Diatton είπε...

Καταλαβαίνω τι εννοείς αγαπητή μου φίλη. Ξέρεις, εγώ (όποτε βρίσκω χρόνο) ψάχνω διαρκώς γιατί μου έχει συμβεί στο παρελθόν κάποιες φορές να μη βρίσκω τίποτα για μεγάλο χρονικό διάστημα για συγκεκριμένο καλλιτέχνη κι όταν ξαναψάχνω μετά από κάποιο διάστημα να βρίσκω... Κι αυτό μου έχει συμβεί για αρκετούς καλλιτέχνες ως τώρα, οπότε μου έχει γίνει συνήθεια και ψάχνω πάντα...

Πάντως, να επαναλάβω πως κι ο δικός σου καλλιτέχνης είναι καλός, απ' ότι είδα στο youtube... Καλό σου απόγευμα φίλη μου...

Olga είπε...

It's a beautiful song - it reminded me of Nick Cave..

Διάττων είπε...

Olga, i agree with you. These two artists are very close in the music field...