So, here it is! The title this time is "Sound Οf Silence". Since you all know it, enjoy it!
Δροσερό γλυκό με τρία υλικά !
-
Υλικά
---------
Δύο φάκελλα σκόνη ζελέ της προτίμησής σας σε γεύση.
400 γραμμ. γιαούρτι πλήρες στραγγιστό
100 γραμμ. χοντροκομμένα καρύδια
και κανέλα...
Πριν από 6 ημέρες

3 σχόλια:
Kαλησπέρα Διάττοντα!!!!!!!!!Καλή εβδομάδα να έχεις..............δημιουργική με τη μουσική που αγαπάς!
Καλό βράδυ
Mε Simon & Garfunkel μεγάλωσα. Είχα λιώσει την κασέτα τους.. τότε :)
Καλησπέρα φίλε μου
Χαιρετώ και τις δυο αγαπητές μου φίλες. Να είστε πάντα καλά και σας ευχαριστώ για τις επισκέψεις σας...
Δημοσίευση σχολίου