Χτες το βράδυ με είχαν καλέσει να πάρω μέρος σε μια διάλεξη. Εκείνο που ευχαριστήθηκα στο τέλος ήταν όταν απέσπασα το χειροκρότημα του κοινού. Πάντα μ' αρέσει να μιλάω μπροστά σε γεμάτα ακρωατήρια...
Στη φωτογραφία εικονίζεται η αίθουσα τη στιγμή που ήταν κατάμεστη από κόσμο! Ο παλμός, η ένταση αλλά κι ο ενθουσιασμός απ' τα χειροκροτήματα, όλ' αυτά είναι τόσο εμφανή...
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ...
Δροσερό γλυκό με τρία υλικά !
-
Υλικά
---------
Δύο φάκελλα σκόνη ζελέ της προτίμησής σας σε γεύση.
400 γραμμ. γιαούρτι πλήρες στραγγιστό
100 γραμμ. χοντροκομμένα καρύδια
και κανέλα...
Πριν από 1 εβδομάδα

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου