Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Peru: Susana Baca - Negra Presentuosa

Με κάλεσε ο ήχος της χώρας που έχω ανεβάσει στην άλλη ιστοσελίδα μου (Music Arrows) κι έτσι σήμερα και τα δυο blogs μου τελούν σε απόλυτη αρμονία.

Ο λόγος για το μακρινό Περού για το οποίο μου είναι αδύνατο να κρύψω την αγάπη μου για τη μουσική του (το θεωρώ τρίτη πατρίδα μου μετά το Mali της Αφρικής)!

Κι όταν κάποιος ψάχνεται με την Περουβιανή μουσική, είναι πολύ δύσκολο να μην εστιάσει στη Susana Baca! Προσωπικά της έχω κάνει κι άλλες αναρτήσεις στο παρελθόν και θα συνεχίσω να της κάνω γιατί το αξίζει και με το παραπάνω!...

Το τραγούδι της που βλέπουμε στο video έχει τίτλο "Negra Presentuosa"...




5 σχόλια:

Alice Iocco είπε...

Κι εμένα με κάλεσε ο ήχος της χώρας που ανέβασες κι άκουσα την όμορφη φωνή της Baca που δένει τόσο όμορφα με τη μουσική και σε ταξιδεύει σε μέρη μακρινά κι αγαπημένα :))
Καλημέρα φίλε μου !

Ελένη Μπέη είπε...

Πανέμορφη και γλυκύτατη φωνή. Χαίρομαι που θ' ακούσουμε περουβιάνικη μουσική. Την αγαπώ πολύ.

Καλό μεσημέρι, Διάττοντα.

Διάττων είπε...

Καλό μεσημέρι και στις 2 αγαπητές μου φίλες που με ακολούθησαν σήμερα σ' αυτό το μακρινό μουσικό μου ταξίδι...

giancarlo tejeda είπε...

thanks for see my photos... i hope those images show you some of the way of life here in lima, the necropolis

Διάττων είπε...

Many thanks my net friend for your visit. I do like the (traditional) music of Peru but the fact is that you live there so you know better and more...