Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Cape Verde: Maria Alice - Falso Testemunto

Η σημερινή ανάρτηση (μαζί με τις 2 επόμενες) αποτελεί αφιέρωμα στη Maria Alice, την τραγουδίστρια του αφρικάνικου νησιώτικου κρατιδίου Cape Verde (Πράσινο Ακρωτήρι στα ελληνικά). Νέο διήμερο αφιέρωμα τριών αναρτήσεων, απ' αυτά που συνηθίζει πλέον η παρούσα ιστοσελίδα, το οποίο το κάνω για την αγαπητή φίλη Εβελίνα, που ξέρω ότι της αρέσει η Maria Alice.

Ξεκινάμε λοιπόν με το audio που έχει τίτλο "Falso Testemunto" και συνεχίζουμε...










4 σχόλια:

evelina είπε...

Πραγματικά σήμερα με συγκίνησες πολύ μ αυτη την κίνηση...την τραγουδίστια αυτη την γνωρισα μεσα απο τις αναρτήσεις σου και μου άρεσε πολύ αυτή η υπέροχη ερωτική φωνή που έχει.Υπέροχο το τραγουδάκι...Ευχαιστώ πολύ

Diatton είπε...

Κι εγώ χάρηκα που σου άρεσε η τραγουδίστρια. Βλέπεις "φταις" εσύ που έκανες την προηγούμενη ανάρτηση, αυτή που έχω ως παραπομπή... Πάντως όλη η μουσική σκηνή του Cape Verde παρουσιάζει ενδιαφέρον... Έστω, θα τα πούμε όλα εν καιρώ...

Καλή Κυριακή σου εύχομαι...

Alice Iocco είπε...

Πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα η μουσική σκηνή του Cape Verde κι εγώ μέσα απ'αυτές τις αναρτήσεις έμαθα μερικές φωνές που ήξερα και δεν γνώριζα από που προερχόταν .
Η Alice Maria είναι μια ξεχωριστή φωνή κι ερμηνεύει αυτό το τραγούδι πολύ όμορφα !

Diatton είπε...

Πραγματικά, μου δίνουν ιδιαίτερη χαρά τα σχόλιά σου Αλίκη. Άλλωστε, ξέρω ότι εμείς συμπλέουμε σε πολλά. Στεναχωρέθηκα όμως λίγο γιατί ξέχασα τη (μικρή) δισκογραφία της Maria Alice και την πρόσθεσα τώρα στην ανάρτηση Νο 2...