Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Η Μαρίζα Κωχ Στο Metropolis Live Stage Στην Αθήνα, Σήμερα Κι Αύριο

Το 2010 είναι το έτος Νίκου Καββαδία, αφού συμπληρώνονται εκατό χρόνια απ' τη γέννηση του. Το METROPOLIS στο πλαίσιο ενός αφιερώματος που διοργανώνει με αφορμή το έτος Νίκου Καββαδία, παρουσιάζει δυο συναυλίες με τη Μαρίζα Κωχ τη Παρασκευή 26 και το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου. Η Μαρίζα Κωχ, η πρώτη που μελοποίησε ολοκληρωμένα το έργο του, παρουσιάζει ένα πρόγραμμα αφιερωμένο στον ποιητή, ένα ταξίδι με αφετηρία την εμβληματική Fata Morgana κι ενδιάμεσους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη, το Πούσι, το Μαραμπού, το Μουσώνα, αλλά και τα Παραμύθια του Φίλιππου.

Συνοδοιπόροι της Μαρίζας είναι τρία μουσικά σχήματα και δύο νέες ερμηνεύτριες, η τραγουδίστρια Ελένη Μπράτσου κι η ηθοποιός Μαρία Κλεάρχου. Το πλήρες πρόγραμμα του διημέρου είναι το εξής μουσικό τρίπτυχο:

1ο μέρος: Αφιέρωμα στην Ποίηση του Νίκου Καββαδία. Μουσική: Μαρίζα Κωχ. Τραγούδι: Μαρίζα Κωχ, Ελένη Μπράτσου, Μαρία Κλεάρχου. Πιάνο: Τάσος Καρακατσάνης, Γιώργος Σαλβάνος.

2ο μέρος: «Πάνω Στη Θάλασσα Εγώ Τραγουδώ». Ποίηση Γιώργου Σαραντάρη. Μουσική: Μαρίζα Κωχ. Τραγούδι: Μαρίζα Κωχ. Πιάνο: Νάσος Γκρόζας. Τύμπανα: Γιάννης Σταυρόπουλος.

3ο μέρος: Κώστας Λώλος - Θανάσης Κλεόπας Σε Μουσικές Του Κόσμου. Οργάνωση - Επιμέλεια: Πέπη Βαβούλη.

Metropolis Live Stage (210/3306682), Πανεπιστημίου 54 & Εμμ. Μπενάκη, Είσοδος 15 ευρώ, Έναρξη 9.30 μμ.

Σοβαρή καλλιτέχνιδα η Μαρίζα Κωχ κι εγνωσμένης αξίας. Κάθε δραστηριότητά της είναι ξεχωριστή, όπως ξεχωριστό είναι και το τραγούδι που διάλεξα να την ακούσουμε και να την απολαύσουμε. Έχει τίτλο "Νανούρισμα" κι είναι σε στίχους του Λευτέρη Παπαδόπουλου και σε μουσική του Μάνου Λοϊζου (απ' το άλμπουμ "Θαλασσογραφίες" που κυκλοφόρησε ακριβώς πριν 40 χρόνια)!... Δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην τον μαγεύει αυτό το βίντεο. Αν υπάρχει, δε θα είναι (πνευματικά) υγιής!

6 σχόλια:

Alice Iocco είπε...

Να κάτι τέτοια διαβάζω και γίνομαι ζηλιάρα. Αυτό το διήμερο με το πρόγραμμα που διάβασα ,θα είναι μια καταπληκτική ευκαιρία να απολαύσει κανείς όλο αυτό το έργο και μάλιαστα το Πούσι και το Μαραμπού απ'την Κωχ που είναι ιδιαιτέρως αγαπημένα μου . Ερμηνεύει πολύ ξεχωριστά τον Καββαδία και μ'αρέσει πολύ σ'αυτήν την μελοποίηση του έργου του.
Το βίντεο που διάλεξες να μας παρουσιάσεις φίλε μου εδώ,είναι φανερό ότι χαρακτηρίζει εσένα προσωπικά και τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται :)
Καληνύχτα

Diatton είπε...

Κι ο Καββαδίας μ' αρέσει ιδιαίτερα αλλά κι η Μαρίζα Κωχ (παρόλο που έχω άγνοια στο ελληνικό τραγούδι). Όσο για το βίντεο, μπορεί να μην πιστεύω σε θρησκεία, το συγκεκριμένο όμως το βλέπω γονατιστός, σαν σε στάση προσευχής...

Σ' ευχαριστώ που σου άρεσε το θέμα της ανάρτησης αγαπητή μου φίλη...

arrwstia7 είπε...

Εάν ήξερες τι αναμνήσεις μου έφερε αυτό το τραγούδι....Μαζί με αυτές και ένα δάκρυ.

Αγαπημένο τραγούδι κάποιου που δεν είναι πλέον μαζί μου, όμως τον κουβαλώ μαζί μου όπου και να είμαι.

Σε ευχαριστώ.....

Diatton είπε...

Σε καταλαβαίνω φίλε μου, ειλικρινά σε καταλαβαίνω. Εδώ δακρύζω εγώ καθώς το βλέπω (που δε μπορώ να πω ότι μου θυμίζει έντονα κάτι), πόσο μάλλον εσύ...

foteinisou είπε...

Είναι πραγματικά ξεχωριστό το "Νανούρισμα" της Μαρίζας, αλλά και των κυμάτων!!!
Είναι υπέροχο το βίντεο και δεν το είχα ξαναδεί!!
Είναι ό,τι καλύτερο γι' αυτή την ώρα που το βλέπω και σε ευχαριστώ πολύ ... πάρα πολύ ... γι' αυτό το σαββατιάτικο δώρο!!
Καλό ξημέρωμα!!!

Diatton είπε...

Και για μένα είναι δώρο, ακόμα κι ένα πολύ καλό σχόλιο! Οπότε δέξου ένα ευχαριστώ κι απ' την πλευρά μου...

Καλή σου νύχτα αγαπητή μου φίλη...