Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Rory Gallagher's Original Band Live In Athens! (Rory Gallagher - I Can't Be Satisfied By Muddy Waters)

Πρόκειται για το θρυλικό τρίο (Taste) που αποτέλεσε την αυθεντική μπάντα του μύθου Rory Gallagher. Μαζί ηχογράφησαν τα δύο σημαντικά κι εξαιρετικής ιστορικής σημασίας άλμπουμ Taste (1969) και On The Boards (1970), λίγο πριν συμμετάσχουν στις περιοδείες μεγαθήριων της εποχής όπως οι Cream κι οι Blind Faith των Eric Clapton & Ginger Baker, αλλά και στο περίφημο Isle Of Wight Festival του 1970 στο πλάι του Jimi Hendrix και των The Who. Παρών σε όλα αυτά ήταν κι ο John Wilson (πρώην μέλος των Them) με τον οποίο επικεφαλής έρχονται 1η φορά στην Ελλάδα, για 2 ιστορικές ζωντανές εμφανίσεις που θα πραγματοποιήσουν σε ημερομηνίες ορόσημα. Πιο συγκεκριμένα, πάνω στα 62α γενέθλια του Rory Gallagher και θα περιλαμβάνουν τραγούδια που από μόνα τους αποτελούν ντοκουμέντα μιας ολόκληρης περιόδου. Επιπλέον, το 2010 συμπληρώνονται 15 χρόνια απ' το θάνατό του και τούτη η διήμερη συναυλία είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να αποδωθεί ο φόρος τιμής που αρμόζει σε ένα απ' τους μεγαλύτερους συνθέτες και κιθαρίστες του ηλεκτρικού ήχου!

Παρασκευή 26 & Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010, Αθήνα, Rodeo Live Club. Έναρξη 9 μμ. Είσοδος 22 ευρώ (κοινό εισιτήριο και για τις 2 εμφανίσεις 27 ευρώ).

Αξεπέραστη και διαχρονική φυσιογνωμία της ΡΟΚ μουσικής σκηνής ο Rory Gallagher κι ο φόρος τιμής στο ονομά του είναι επιβεβλημένος! Θα μπορούσα λοιπόν κι εγώ ν' ανεβάσω ένα οποιοδήποτε απ' τα πολυάριθμα βίντεο με τις καταπληκτικές ΡΟΚ επιτυχίες του που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, αλλά σαν εντεταλμένος του Blues που είμαι, τον παρουσιάζω σε μια έξοχη διασκευή του γνωστού αριστουργήματος του θρυλικού Muddy Waters "I Can't Be Satisfied"! Άλλωστε, οι δυο καλλιτέχνες είχαν συνεργαστεί μαζί στο παρελθόν (π.χ. στο London Muddy Waters' Sessions, το 1971)...


Με το Rory Gallagher θα ασχοληθούμε και στην επόμενη ανάρτηση...

9 σχόλια:

Hammer είπε...

Φιλε Καλημερα Και Καλως Επανηλθες Για Τον Rory Τα Ξερεις Δεν Θα Πω Κατι, Το Σαββατο Ολοι Εκει Θα Ειμαστε Για Να Απολαυσουμε Το Φορο Τιμης Και Οχι Μονο......:)

Diatton είπε...

Να 'σαι καλά Μπάμπη. Πραγματικά μεγάλος καλλιτέχνης ο Gallagher, εγώ το μόνο που μπορούσα ήταν να κάνω αυτή τη μικρή ανάρτηση. Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου φίλε μου...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕΣ.
ΤΕΛΕΙΑ Η ΑΦΙΕΡΩΣΗ.ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ..

Μαριανα είπε...

Σε ευχαριστώ Διάττων... :')

... φυσικά και θα είμαστε όλοι εκεί το Σάββατο!!! Από όλες τις μεριές της Ελλάδας και φυσικά κι από τα Γιάννενα

:D
Καλή σου συνέχεια, καλώς ήρθες και πάλι, να είσαι καλά...

Diatton είπε...

Ευχαριστώ τους φίλους Γιάννη και Μαριάνα για τα σχόλιά τους...

arrwstia7 είπε...

και εγώ δεν είμαι "satisfied" διότι το τραγούδι είναι μόνο 3:14" :(

Δυστηχώς λόγω άλλων υποχρεώσεων δεν θα μπορέσω να πάω να τιμήσω και εγώ τον "τρελο-Ιρλανδό".

Τα σέβη μου φίλε συνοδοιπόρε :)

Diatton είπε...

Αγαπητέ φίλε Δημήτρη, συμπλέουμε κι εδώ! Εγώ προσωπικά, μάλιστα, έχω την άποψη πως είναι "εγκληματικό" να παρουσιάζονται τόσο ωραία τραγούδια μόνο για τόσο λίγο χρόνο! Θα μπορούσε να κρατήσει τουλάχιστον για τρεις ώρες. Αλλά και πάλι τότε θα το συζητούσα!

Να 'σαι καλά και πάλι φίλε μου. Είναι πολλές φορές (ειλικρινά το λέω αυτό) που τα σχόλιά σου είναι σα να τα 'χω κάνει εγώ! Όπως φαντάζομαι ότι αρκετές απ' τις αναρτήσεις είναι σα να τις έχεις κάνει εσύ!

Olga είπε...

You know this post reminded me about Liam and Noel Gallagher from one of ma favourite brit pop bands OASIS. Out of curiosity - do you happen to like them?

Diatton είπε...

Dear Olga i can't say that i like them as i like Blues (my mother music for me) and world music (the kind of music that offers many plessant trips to me)... Thanks that you asked me...