Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Morocco: Slaoui - Siri Maah

Επιστροφή στο χώρο του blogging μετά από μια διακοπή αρκετών ημερών (μια διακοπή, ωστόσο, που θα επαναληφθεί αναγκαστικά, απλά, επιστρέφω προσωρινά, μέχρι να διακόψω πάλι). Πρώτα απ' όλα όμως, και πριν ακόμα αναφερθώ στη σημερινή ανάρτηση, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους αγαπητούς φίλους που με επισκέφτηκαν το διάστημα της απουσίας μου, κι ιδιαίτερα, αυτούς που μου κατέθεσαν τις σκέψεις τους γραπτώς, με σχόλια και με μηνύματα...

Με αφορμή λοιπόν αυτήν την (προσωρινή) επιστροφή, είπα να κάνουμε όλοι μαζί ένα μουσικό ταξίδι στο Μαρόκο. Το θέμα είναι ότι όσο αφορά τον καλλιτέχνη, αν και του έχω μερικά τραγούδια, δε μπόρεσα δυστυχώς να του βρω βιογραφικά στοιχεία... Όπως και να 'χει όμως, μου αρέσουν τόσο πολύ αυτά τα κομμάτια που μου δίνεται σαφέστατα το δικαίωμα να λέω πως έχω πολλές πατρίδες (για να μην ξεφεύγουμε κι απ' τα βασικά δόγματα του blog)...





Με μουσική απ' τη χώρα αυτή της Αφρικής θα συνεχίσουμε κι αύριο...

6 σχόλια:

evelina είπε...

Διάττων καλημέρα και καλώς μας ήρθες.Αισθητή η απουσία σου όλο αυτό το διάστημα ελπιζω για καλό.Απο ότι βλέπω μπήκες δυναμικά και με μουσική που αγαπώ ιδιαίτερα...Και χωρίς βιογραφικό είναι υπέροχη..Να είσαι πάντα καλά

Alice Iocco είπε...

ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ φίλε μου !
Όλα καλά ....και...
Καλημέρα :))

arrwstia7 είπε...

Αγαμημένη χώρα, με μεγάλη ιστορία.
Και με μεγαλη μουσική σκηνή.

Καλώς ήρθες...Μας έλειψαν οι καταθέσεις σου :)

Diatton είπε...

Μια θερμή καλημέρα στους φίλους μου που βλέπω ότι είναι κοντά μου...

Olga είπε...

It is wonderful you are back! I was very excited to learn the news from you :) I was getting worried you decided to stop...

Diatton είπε...

Yes, i am back... Many many thanks for your coments dear Olga! I appreciate your interest!