Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

J. B. Hutto - Hawk Squat (2 τραγούδια)

Συνεχίζουμε με J. B. Hutto γιατί δε μπορεί να τελειώσει κανείς εύκολα μαζί του.

Ο ανεπανάληπτος Bluesman με τα περίεργα καπέλα (φορούσε ότι πιο περίεργο υπήρχε και διαφορετικό πάντα) δεν κέρδισε απ' την αγαπημένη του μουσική. Αντίθετα, ωφελημένο βγήκε το ίδιο το Blues επειδή το έπαιζε ο J. B. Hutto!

Κι ένας σημαντικός λόγος που κάνω αυτήν την ανάρτηση είναι για να αποκαταστήσω ένα λάθος στο όνομά του που τον συνοδεύει όλα του τα χρόνια. Μου κάνει εντύπωση πώς δεν το έχουν προσέξει ακόμα οι κριτικοί κι οι διάφοροι μουσικολόγοι. Ο άνθρωπος δε λέγεται Joseph Benjamin (J. B.) Hutto. Το σωστό είναι Joseph Blues Hutto!

Το audio με τα 2 τραγούδια πιστεύω να σας είναι χορταστικό (για μένα, βέβαια, είναι ελάχιστο). Στο πιάνο μια άλλη πολύ μεγάλη φυσιογνωμία του Blues που ακούει στο όνομα Sunnyland Slim!


5 σχόλια:

arrwstia7 είπε...

Μία ένστανση έχω.
Αργησες να το ανεβάσεις και δεν είναι αρκετό. :)

Απλά απίστευτος ο Josh Blues Hutto :) Η μετουσία των Blues...

Ανεβασέ μας και άλλο Διάττων.

Alice Iocco είπε...

Ωραίοs ο Blues Ηutto kai to boss θ'ανεβάσει κι άλλα ωραία και μοναδικά ακούσματα εδώ,είμαι βεβαία γιαυτό :))
Bravo φίλε μου, φτιάχνεις ωραία blues ατμόσφαιρα ..

Diatton είπε...

Δημήτρη, σίγουρα θ' ανεβάσω και πάλι J. B. Hutto, δε ξέρω πότε όμως. Αν δεις και το πρόγραμμα αναρτήσεων είμαι "κλεισμένος" μέχρι και τις 2.2.10 και μετά περιμένουν κι άλλοι. Προν το παρόν μπορείς να ανατρέξεις στην ετικέτα J. B. Hutto στα περιεχόμενα (του έχω 5 μέχρι τώρα), σε περίπτωση που δεν έχεις δει κάποιο βίντεό του...

Diatton είπε...

Αλίκη έχω τόσο υλικό που χρειάζομαι υπάλληλο (και χρόνο βέβαια). Αλλά τι να κάνω που σας έχω κι αδυναμία.

Όσο γι' αυτό που λες ότι φτιάχνω ωραία Blues ατμόσφαιρα, αν κι ειλικρινά δε μ' αρέσει να περιαυτολογώ, συμφωνώ μαζί σου γιατί το είδος το παρακολουθώ χρόνια και το γνωρίζω καλά...

Olga είπε...

Looking forward to a new hat tomorrow! :)