Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Roy Buchanan - I Want You To Be My Friend

Ο Roy Buchanan σαν άνθρωπος ήταν ιδιόρρυθμος. Του δόθηκε η ζωή το 1939 κι εκείνος το 1988 την "επέστρεψε". Ανήκει στην κατηγορία αυτών που έφυγαν νωρίς, από μόνοι τους...

Σα μουσικός όμως ήταν καταπληκτικός, χωρίς ωστόσο η λέξη αυτή να μπορεί να αποδώσει την πραγματικότητα! Το παίξιμό του στην κιθάρα θα μείνει ανεπανάληπτο! Κάτι σαν κοσμογονία!

Φαίνεται, άλλωστε, και στο παρακάτω video. Το τραγούδι του έχει τίτλο "I Want You To Be My Friend"...









7 σχόλια:

arrwstia7 είπε...

Θυμάμαι ήμουν 3ετής στο πανεπιστήμιο και ένας συμφοιτητής μου, έρχεται σπίτι και μου λέει τα νέα.
Βάλαμε ότι LPς /κασέτες (δεν υπήρχαν CDs τότε)δικά του είχαμε, και τα παίζαμε όλο το βράδυ συνοδεία με 2 μπουκάλια Johnnie μαύρο.
Απίστευτος κιθαρίστας. Μάλιστα είχα διαβάσει ότι οι τελευταίες 2 χορδές που είχε στις κιθάρες του ήσαν διαφορετικό μέγεθος από τις κανονικές. Επίσης είχε βγάλει και δικιά του ‘σκάλα’ (scale).
Πολύ άδοξα πάντως να τερματίσει την ζωή του μέσα σε ένα άψυχο/κρύο κρατητήριο :(

‘The Messiah will come again’…το αγαπημένο μου.

ΥΓ. Για κάποιο λόγο, δεν μπορώ να δω τα βίντεο. Ισως είναι δικό μου πρόβλημα. Δεν ξέρω, πάντως εχθές δεν είχα τέτοιο πρόβλημα.
Θεώρησα σωστό να στο αναφέρω, σε περίπτωση που δεν είναι μόνο δικό μου προβλημα.

Alice Iocco είπε...

Καλησπέρα ¨)),
κι εγώ δε μπορώ να δω τα βίντεο των τελευταίων αναρτήσεων , όμως για τον Roy Buchanan έχω να πω ότι είναι αγαπημένος μου και συμφωνώ με τον Δημήτρη σχετικά με το τραγούδι. Απ'την πρώτη νότα έγινε και δικό μου αγαπημένο και τ'ακούω συχνά όπως και μερικά άλλα δικά του κομμάτια.Το When A Guitar Plays The Blues με μαγεύει και με συναρπάζει .....

Alice Iocco είπε...

BRAVO λοιπόν φίλε μου για την ανάρτηση και για το τραγούδι που επέλεξες ! ( τ'άκουσα απ'τον δίσκο μου αχαχαχχααχ μιας και δε μπορώ από δω ) και......
......περιμένω και κάτι για τον Rory Gallagher ..με την πρώτη ευκαιρία :)))

evelina είπε...

καλησπέρα...ούτε εγώ μπορώ να το ανοίξω ,αλλά είναι πραγματικά υπέροχο κομμάτι...θα συμφωνήσω με τον Δημήτρη,για το ‘The Messiah will come again’το αγαπώ ιδιαίτερα αυτό...πολύ ωραία ανάρτηση...

Diatton είπε...

Ο Buchanan είναι αναμφίβολα ένας καλλιτέχνης που δε θα ξεχαστεί ποτέ. Χαίρομαι που, μέσα απ' τα σχόλιά σας, βλέπω ότι όλοι συμφωνούμε για την αξία του και για την εκτίμηση που πρέπει να τρέφουμε στο πρόσωπό του.

Δυστυχώς όμως, λυπάμαι και για ένα άλλο πράγμα. Είναι αυτό που μου επισημαίνετε κι εσείς, ότι δηλαδή δεν παίζουν τα βίντεο του blog. Συγκεκριμένα, δεν παίζουν όλα τα βίντεο, σ' όλες τις ιστοσελίδες μου. Αυτό ξεκίνησε εντελώς αναίτια απ' το πρωί της Τετάρτης, κι είναι μια κατάσταση που τουλάχιστον άμεσα δεν μπορώ να επιλύσω...

Δημήτρη, Αλίκη, Εβελίνα, ειλικρινά, σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας... Αλίκη, το έχω κι εγώ υπόψιν μου για τον Gallagher, αρκεί να μπορώ να το κάνω...

Μαριανα είπε...

Διάττων όντως το βίντεο δεν έπαιζε αλλά ξαναγύρισα σήμερα για να το ακούσω και όπως βλέπω παίζει.

Τι να πω, πολύ ωραίος ο Buchanan, δεν τον ήξερα (ούτε αυτόν!!) αλλά να'σαι καλά που μου έχεις γνωρίσει τόσο φοβερούς μουσικούς.

Η Alice locco ανέφερε κάτι για Rory... δε θέλω να πω κάτι παραπάνω αλλά θα ....τρελαινόμουν να έβλεπα μια επιλογή σου (προτείνω από live :p) αυτού του μοναδικού μουσικού!!!!

Diatton είπε...

Αγαπητή Μαριάνα, για τον Buchanan που λες, μπορείς να εμβαθύνεις όσο θες, ο καλλιτέχνης αξίζει όσο λίγοι. Θα επανέλθω κι εγώ εν καιρώ. Όσο για τον Gallagher, το είχα υπόψιν μου αλλά αφού μου το εκφράσατε γραπτώς η Αλίκη κι εσύ, δε θα το ξεχάσω...