Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Ατάκες Περί Γάμου Που Πέρασαν Στην Ιστορία

* "Η γυναίκα μου κι εγώ ζούσαμε ευτυχισμένοι για 25 ολόκληρα χρόνια. Μετά γνωριστήκαμε...".
Ανώνυμος

* "Η γυναίκα που το σκάει με τον εραστή της, δεν εγκαταλείπει τον άνδρα της, τον απαλλάσσει από μια άπιστη σύζυγο. Κι όταν ένας άνδρας σου κλέβει τη γυναίκα, δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση απ' το να τον αφήσεις να την κρατήσει".
Σάσα Γκιστρί, Γάλλος ηθοποιός

* "Φυσικά κι υπάρχει τρόπος να μεταφέρεις χρήματα και να 'ναι και πιο γρήγορος απ' το e-banking. Ονομάζεται γάμος".
Ανώνυμος τραπεζίτης

* "Μη το σκέφτεσαι, παντρέψου. Αν σου τύχει μια καλή σύζυγος, θα γίνεις ευτυχισμένος. Αν σου τύχει μια κακή σύζυγος, θα γίνεις φιλόσοφος".
Φράση που αποδίδεται στον Έλληνα φιλόσοφο, Σωκράτη.

* "Ήμουν φοβερά άτυχος και με τις δυο μου γυναίκες. Η πρώτη με εγκατέλειψε ενώ η δεύτερη όχι".
Πάτρικ Μάρεϊ, ηθοποιός

* "Μια καλή σύζυγος συγχωρεί πάντα τον άντρα της, όταν αυτή κάνει λάθος".
Μίλτον Μπερλ, αμερικανός κωμικός και παρουσιαστής

* "Ο πιο εύκολος τρόπος για να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου είναι να τα ξεχάσεις μια φορά"
Ανώνυμος

* "Το μυστικό του ευτυχισμένου γάμου... παραμένει πάντα μυστικό. Μερικοί άνθρωποι, ωστόσο, επιμένουν να με ρωτάνε για το μυστικό επιτυχίας του γάμου μου που είναι αρκετών ετών. Ε, λοιπόν, βρίσκουμε χρόνο για μάς και πάμε για φαγητό δυο φορές τη βδομάδα. Χαμηλή μουσική, κεριά, όμορφο δείπνο, χορός. Η σύζυγός μου πάει τις Τρίτες, κι εγώ τις Παρασκευές".
Χένι Γιάνγκμαν, Αμερικανός κωμικός