Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Cape Verde: Titina - Agora E Abol

Αναφέρθηκε το όνομά της στην προηγούμενη ανάρτηση κι είπα σήμερα να τελειώσουμε μ' αυτήν το αφιέρωμά μας. Ο λόγος για τη γνωστή τραγουδίστρια του Cape Verde, την Titina. Το τραγούδι που τη βλέπουμε να εμφανίζεται ζωντανά έχει τίτλο "Agora E Abol".

Ένας προσεκτικός ακροατής θα ακούσει πολλές φορές μέσα στο κομμάτι να επαναλαμβάνεται η λέξη "Lisboa". Είναι που...στο βάθος ανασαίνει η "μαμά" Πορτογαλία...

Αυτό, όμως, εμένα, με προσανατολίζει κάπου. Πού ακριβώς; Θα το δείτε στην επόμενη ανάρτηση...








6 σχόλια:

Μαριανα είπε...

Γεια σου Διάττων!
Το κομμάτι είναι μαγικό!
Περιμένω την αυριανή συνέχεια για το πού σε παραπέμπει το Lisboa ;)

Alice Iocco είπε...

Aυθεντικά παραδοσιακή φωνή απ'το πράσινο Ακρωτήρι :)))σ'ένα πολύ όμορφο τραγούδι ,που σίγουρα σε προσελκύει ν'ακούσεις κι άλλα ...κι άλλα πολλά απ'την ίδια περιοχή ¨)

Διάττων είπε...

Καλώς τη Μαριάνα! Ε, ναι, όλα τα κομμάτια απ' το Πράσινο Ακρωτήρι είναι μαγικά. Στο επιβεβαιώνει η μακρόχρονη θητεία μου σ' αυτή τη χώρα.

Όσο για την ανάρτηση που ακολούθησε, ελπίζω να τη δεις... Κι εύχομαι να σου αρέσει... Πάντα είναι γοητευτικά αυτά τα μουσικά ταξίδια στον κόσμο... Και το πλοίο της παρούσας ιστοσελίδας έχει επισκεφτεί πολλές χώρες μέχρι τώρα. Κι έπεται συνέχεια...

Διάττων είπε...

Αγαπητή Αλίκη... Όποιο κομμάτι του Πράσινου Ακρωτηρίου κι αν ακούσεις θα σ' αρέσει (αρκεί να είναι λίγο παλιό, γιατί τα μοντέρνα έχουν λοξοδρομήσει κάπως). Είναι τόσο χαρακτηριστική η μουσική εκεί που καθένα απ' αυτά τα τραγούδια θα μπορούσε να αποκαλεστεί ως το πιο τυπικό κομμάτι της μουσικής της χώρας!

Όλ' αυτά λοιπόν τα τραγούδια μοιάζουν μεταξύ τους κι όλα δημιουργούν στον ακροατή μια ψυχική ευφορία (κι ας περιγράφουν ή αναφέρονται στη λύπη)... Αλλά ότι και να πω εγώ δεν είναι αντικειμενικό (μ' αρέσει όμως να μην είμαι αντικειμενικός, ξέρεις). Εγώ είμαι δηλωμένος θαυμαστής του Cape Verde!

evelina είπε...

Φαντάζεσαι οτι δεν θα ξανάμπαινα? Δεν το έχανα μεε τίποτα.Και τώρα που τα κατάφερα τα απόλαυσα και τα τρία υπέροχα κομμάτια.Μου άρεσαν πάρα πολύ ,φανταστικα

Διάττων είπε...

Ναι, η μουσική απ' τη χώρα αυτή είναι λατρεμένη Εβελίνα... Κι εγώ το περίμενα ότι θα ξανάμπαινες... Καλό σου βράδυ αγαπητή μου φίλη...