Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Mali: Allata Broulaye - Djigui

Συνηθίζεται πολλές φορές, και στην καθημερινότητά μας αλλά και στο δίκτυο, να κάνουμε ο ένας στον άλλο τις εξής ερωτήσεις: "Από πού είσαι;"..."Πού μένεις;"...

Εγώ, κάθε φορά που μου γίνονται αυτές οι ερωτήσεις, δίνω την εξής συγκεκριμένη απάντηση: Προέρχομαι απ' όλο τον κόσμο αλλά μένω κυρίως εδώ. Πού ακριβώς; Μα φυσικά στη χώρα που αναφέρεται στο τραγούδι...

Είναι πολύ λογικό, αν στην προηγούμενη ανάρτηση ήμουν στο Peru, να βρεθώ τώρα εδώ, στη δεύτερη πατρίδα μου που είναι το Mali! Ήρθα για ν' ακούσουμε το κομμάτι "Djigui" απ' τον Allata Broulaye...

Με τον ίδιο καλλιτέχνη θα συνεχίσουμε και στην επόμενη ανάρτηση, όπου εκεί θα μάθουμε και λίγα στοιχεία γι΄αυτόν...

Πρέπει, ωστόσο, να το επισημάνω. Αρκετές απ' τις παρουσιάσεις που έχω κάνει μέχρι τώρα (αναφέρομαι κυρίως σε τραγούδια), δεν υπάρχουν αλλού στο δίκτυο. Αυτό για όσους ενδιαφέρονται για τη μουσική της παρούσας ιστοσελίδας...

4 σχόλια:

Εκείνος είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το κομμάτι. Ομολογώ πως είναι η πρώτη φορά που ακούω μουσική από το Mali κι όμως δε με "ξάφνιασε" ως άκουσμα! Πάρα πολύ καλό.

Την καλημέρα μου.

Alice Iocco είπε...

'Ομορφα είναι εδώ ¨)) Απ'το Μali μου είχε κάνει εντύπωση ένα ζευγάρι που είχες παρουσιάσει κι είχα ακούσει για πρώτη φορά μουσική απ'αυτό το μικρό κρατίδιο, τους Amadou & Mariam νομίζω....
Διαφορετικός ήχος κι ευχάριστος...
Καλημέρα Δ.Α.

Διάττων είπε...

@ Εκείνος

Χαίρομαι αν η μουσική αυτής της χώρας σε άγγιξε έστω και λίγο φίλε μου. Αν και αυτό που ανέβασα, ομολογουμένως δεν αποτελεί τον τυπικό ήχο του Mali σήμερα, καθώς, εγώ, με όποια χώρα καταπιάνομαι, ασχολούμαι περισσότερο με τη μουσική της παράδοση...

Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου...

Διάττων είπε...

@ Αλίκη

Ναι, έχεις δίκιο, αναφέρεσαι στο τυφλό ζευγάρι μουσικών απ' το Mali. Διαφορετικός ήχος κι ευχάριστος, όπως λες εσύ, και μπλουζάρει πολύ, θα πρόσθετα εγώ...

Καλό σου βράδυ φίλη μου...