Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Ο Δυσεπίλυτος Γρίφος

Πρόκειται για ένα χιουμοριστικό γρίφο που μου έστειλε η αγαπητή φίλη Αλίκη και μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον. Ποιος είναι αυτός ο γρίφος; Σας τον παρουσιάζω αμέσως...

Πηγαίνοντας σ' αυτή τη διεύθυνση, βλέπουμε μια γραφική φιγούρα στον υπολογιστή να μας προτείνει να βάλουμε ένα διψήφιο αριθμό στο μυαλό μας. Αφού μας ζητήσει να κάνουμε δυο πράξεις με τα ψηφία του, καταλήγουμε σε ένα άλλο αριθμό. Εδώ λοιπόν είναι το θέμα! Όποιον αριθμό και να βάλουμε στη μνήμη μας, το νούμερο που καταλήγουμε κάθε φορά, ο υπολογιστής το βρίσκει πάντα!

Ειλικρινά, πριν κάνω την ανάρτηση, πέρασα αρκετή ώρα με το ευχάριστο αυτό προβληματάκι, προσπαθώντας να δώσω μια εξήγηση, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Μήπως μπορεί κάποιος από σας να βρει τη λύση του γρίφου;

4 σχόλια:

ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Είναι απλό φίλε μου.
Τις πράξεις που σε καλεί να κάνεις έχουν όλες αποτέλεσμα πολλαπλάσιο του 9(9,18,27,36 κλπ).Έτσι στον πίνακα με τα σύμβολα που σου παρουσιάζει όλα τα γινόμενα του 9 έχουν το ίδιο σύμβολο απλά είναι δύσκολο να το δεις μέσα στον ορυμαγδό των 100 περίεργων συμβόλων.
Δες το και θα δεις ότι συνδυάζουν ένα μαθηματικό παιχνίδι με την παραπλάνηση.

evelina είπε...

Αυτή την απορία είχα και εγώ φίλε μου όταν μου το έστειλαν και σε μενα π[ριν καιρό και είχα τις ιδιες απορίες ...χάρη στην ανάρτηση σου μου λύθηκαν...καλή σου μέρα και καλή βδομάδα

Olga είπε...

Hi there :) nice one. The key is number 9. All the numbers which you get as a result can be divided by 9. So no matter what number you think of - it will always get the same icon. try to think of several numbers at the same time - you will always get one and the same icon for them.

Diatton είπε...

Good that you know it Olga. About me, i didn't know it until i was told. Many thanks for the help!