Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Boo Boo Davis - Who Stole The Booty (Holland 2008)

(συνέχεια απ' την προχθεσινή, πρωινή ανάρτηση)...

Καθ' όλη τη διάρκεια των νεανικών του χρόνων, ο Boo Boo δεν είχε το χρόνο αλλά ούτε και τα χρήματα για να πάει σχολείο γι' αυτό και δεν έμαθε ποτέ να διαβάζει και να γράφει. Το Blues ήταν εκείνο, όπως έχει πει κι ο ίδιος, που τον βοήθησε να επιβιώσει αλλά και να κρατήσει ζωντανό το μυαλό του, δυνατό κι ανήσυχο, ώστε να εμπνέεται και να δημιουργεί.

Η πρώτη του ευρωπαϊκή περιοδεία, ωστόσο, καθυστέρησε, έγινε το 2000. Από τότε όμως ξεκίνησε δυναμικά να περιοδεύει σ' όλο τον κόσμο δίνοντας "Live" σε διάφορα Blues Clubs αλλά και μετέχοντας σε σημαντικά Blues Festivals. Τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται με ένα τρίο (στην ουσία είναι τα όργανα που ξέρει και παίζει). Φωνή και φυσαρμόνικα ο ίδιος, κιθάρα ο Jan Mittendorp και ντραμς ο John Gerritse. Έχει κυκλοφορήσει 5 CDs στην ως τώρα καριέρα του...

Για όσους βλέπουν το Blues ως μια ατέρμονη πορεία μέσα στην τελειότητα (ελπίζω, όχι μόνο ο γράφων), το σημερινό video είναι ότι πιο κατάλληλο! Ετοιμαστείτε για ταξίδι! Καταπληκτικό Blues πορείας λοιπόν απ' τον Boo Boo Davis! Έχει τίτλο "Who Stole The Booty"... Πίσω απ' την απίθανη επανάληψη του ταξιδιάρικου ρυθμού...διακρίνουμε το μεγάλο Junior Kimbrough (αυτό για τους μυημένους)!... Προς το τέλος, μάλιστα, του τραγουδιού θα δείτε και μια χαρακτηριστική κίνηση που κάνει με το πόδι. Το ...πόδι, βέβαια, θα το δείτε κι αύριο. Όσο αφορά τη διάρκεια του τραγουδιού, έχω την ίδια, πάντα, απορία. Πολύ μικρή διάρκεια (6.20), γιατί;


Με τον ίδιο καλλιτέχνη θα συνεχίσουμε κι αύριο το πρωί (την ίδια ώρα) με την τελευταία ανάρτηση του μικρού αφιερώματός μας στο Boo Boo Davis... Είναι ατέλειωτη, πάντως, αυτή η Blues Σχολή του Mississippi κι ίσως η καλύτερη απ' όλες...

9 σχόλια:

evelina είπε...

Δεν άντεξα στον πειρασμό βλέποντας ην ανάρτηση σου για τον Boo Boo Davis ,είπα θα ακούσω λίγη φυσαρμόνικα. Αλλά αυτό που ακουσα μου άρεσε πολύ περισσότερο άρη σ εσένα τον γνώρισα και θα τον γνωρίσω ακόμα περισσότερο...Καλή σου μέρα και καλό Σ/Κ

Diatton είπε...

Το Blues είναι ένας ατέλειωτος μουσικός ωκεανός! Είναι απ' τα λίγα είδη μουσικής, που κάθε τραγούδι, τέρπει και το δημιουργό του αλλά και τον ακροατή του! Αλλά αυτά τα λέω εγώ που ανήκω στο "χώρο". Ελπίζω όλες αυτές οι αναρτήσεις μου μέχρι τώρα να σε έχουν κάνει να βλέπεις τη μουσική αυτή με καλύτερο μάτι...

Την καλημέρα μου αγαπητή μου φίλη και σου εύχομαι ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο...

Alice Iocco είπε...

:)))))) καλά είναι φοβερός !!!!!!!
Πολύ δυνατό κομμάτι ,το κατευχαριστήθηκα στην διαπασόν αχχχχαχααααα
Μπράβο Διάττωντα ,πάει καλά το Σαββατοκύριακο, εύχομαι και σε σένα το ίδιο...

Alice Iocco είπε...

ααααα ναι, τώρα το είδα ,πολύ σου πάει το ''middle name'' :)))))

Diatton είπε...

Η καλή μου φίλη Αλίκη! Ακριβώς, αυτό το κομμάτι είναι για να παίζει τέρμα! Είναι καταπληκτικό Blues πορείας! Τετοια δεν υπάρχουν πολλά! Μετρ σ' αυτό το είδος είναι ο μεγάλος Junior Kimbrough, ο αναμορφωτής του Blues! Μάλιστα, άλλαξα μόλις τώρα λίγο το κείμενο για να προσθέσω το όνομά του!

Όσο για το middle name, ε, ναι, το έβαλα γιατί μας έχουν που μας έχουν πάρει χαμπάρι, ας το επιβεβαιώσουμε κιόλας!

Θα 'θελα, ωστόσο, και μια χάρη από σένα, καθώς ξέρω ότι είσαι απ' τα (λίγα) άτομα που ψάχνουν. Κοίτα λίγο στη δεξιά στήλη, στις εκδηλώσεις. Μιλάμε ότι έχει προγραμματιστεί να έρθουν απίθανα ονόματα! Εγώ τρελλάθηκα, μόνο που ενημέρωσα τη στήλη! Άντε, τυχερή, σε λίγες μέρες σου έρχεται ο ζωντανός θρύλος του Blues, ο 78χρονος Louisiana Red! Αυτό δεν πρέπει να χαθεί!

Λοιπόν μη φύγεις, έχει κι αύριο Boo Boo Davis!... Καλό Σαββατοκύριακο και σ' εσένα. Να ΄σαι πάντα καλά και να περνάς καλά...

Alice Iocco είπε...

WOWWWWWWWWWWWWWW AYTA EINAI NEWS !!!!!!!!!!
http://www.block33.gr/LUISIANA_RED.html
Εγώ το περίμενα και το δεύτερο καλό νέο σήμερα :)))) Tρέχω να το πω στον γιό μου που είναι κι αυτός φίλος των
bluessssssssssssssss

Alice Iocco είπε...

Rene Aubry,Jethro Tull, Scorpions....
Ωραίες προκλήσεις επίσης, μα κορυφή βεβαίως στέκει ο Louisiana Red!
Θα είμαι ασυγχώρητη αν δε τον ακούσω αχχαχααχααα Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να δω, να τον απολαύσω :)))
Φίλε μου και μένα με πήρανε χαμπάρι οι πιό στενοί φίλοι, μα εγώ το παίζω αδιάφορη σχετικά με τα μπλούζ κι έτσι ''αδιάφορα'' ας πούμε και σφυρίζοντας αχαχαχαχ έφτιαξα κι ένα βιντεάκι χθες που νομίζω ότι δε θα το εγκρίνεις ,μα τώρα το έκανα αχαχαχχα άστα να πάνε ...

arrwstia7 είπε...

Ταξιδιάρικο...Η μετουσία του Booggie :)

Πολυ δυνατό κομμάτι. Μου άρεσε αρκετά το συγκεκριμένο.

Συμφωνώ με το σχολιό σου περί "ατέλειωτος μουσικός ωκεανός". Θάλασσα δίχως άκρη που λένε, που όμως είναι πάντα γαλήνια και ξέρεις ότι τελικά το ταξίδι αυτό θα σε βγάλει σε κάποιο ήρεμο & φιλόξενο λιμάνι....

Την καλημέρα μου φίλε Διάττων.

Diatton είπε...

@ Αλίκη
Τελικά αυτό που έφτιαξες είναι όντως καταπληκτικό, μα δεν υπήρχε περίπτωση για κάτι άλλο (εμένα έχουν πρόβλημα τα ηχεία μου)...

@ Δημήτρη
Το τραγούδι είναι του Boo Boo Davis αλλά πίσω απ' αυτόν τον ήχο κρύβεται ο μεγάλος κι αξεπέραστος Junior Kimbrough! Ο άνθρωπος είναι κολοσσός, πρέπει να ετοιμάσω και γι' αυτόν κάτι, έχω καθυστερήσει πολύ... Να 'σαι καλά φίλε μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου...