Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

Ψηφιακός Δίσκος Χωρητικότητας 1.6 TeraByte!

Μία νέα μέθοδο αποθήκευσης δεδομένων σε δίσκο, ανέπτυξαν για λογαριασμό της Samsung ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Swinburne της Αυστραλίας. Με τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα είναι δυνατό να αποθηκεύουμε 300 φορές περισσότερα δεδομένα απ’ ότι στα σημερινά DVD.

Τα λεγόμενα δισκάκια “πέντε διαστάσεων“, όπως τα έχουν ήδη ονομάσει οι ερευνητές χρησιμοποιούν νανοτεχνολογία για να αποθηκεύσουν τον ύπερογκο αριθμό δεδομένων και ήδη έχουν δημιουργήσει έναν δίσκο με χωρητικότητα 1.6 TeraByte (1600 GB).

Μάλιστα οι ερευνητές αναφέρουν ότι με την συγκεκριμένη τεχνολογία, μπορούν μέσα στα επόμενα χρόνια να αναπτύξουν δίσκους που η χωρητικότητα τους θα αγγίζει τα 10 TeraByte. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ένας τέτοιος δίσκος θα κυκλοφορήσει στην αγορά μετά από 5 χρόνια.

5 σχόλια:

PaulCook είπε...

Πω!Πω Διαττων αυτος θα ειναι πραγματικη Αποθηκη αρχειων οταν βγει..Παρα πολυ χρησιμο εργαλειο..Αλλα το θεμα ειναι και ποσο θα κοστιζει..!!!

Diatton είπε...

Ακριβώς φίλε Δημήτρη, μπορεί να είναι αφάνταστα πρακτικός και χρήσιμος με την τεράστια αυτή χωριτικότητα που διαθέτει αλλά πιστεύω ότι θα είναι και πανάκριβος...

Έχεις πάντα τους θερμούς χαιρετισμούς μου...

Δημήτρης είπε...

Καλησπέρα Διάττων!!

μη νομίζεις ότι θα είναι τόσο ακριβός όσο φαντάζεσαι

σκέψου μόνο η γραμμή παραγωγής του συγκεκριμένου θα είναι πολύ πιο φτηνή από ότι ενός σκληρού δίσκου 1 Tb...
η τεχνολογία επειδή περίπου την έχω μελετήσει όσο μπορώ από τις πηγές του ίντερνετ είναι πολύ πρωτοποριακή όντως αλλά όχι τόσο ακριβή...

πάντως δεν είναι καινούριο αυτό η πρώτη φορά που διάβασα για αυτά τα δισκάκια είναι πριν 2 με 3 χρόνια στο RAM αν θυμάμαι καλά...
ή στο BHMAscience.

Καλό βράδυ!

Diatton είπε...

Είπες πριν 2 ή 3 χρόνια; Εγώ πρώτη φορά το άκουσα. Δεν έχω δει κάτι και σε κάποιο site εταιρίας. Όσο για την τιμή του, αλήθεια πιστεύεις ότι θα είναι τόσο φθηνός; Δεν ξέρω αλλά εγώ δεν έχω καμιά πληροφόρηση. Αν έχεις, πες μου γιατί μ' ενδιαφέρει αφάνταστα...

Καλό σου βράδυ απ' την Αιγείρα Αχαίας, αγαπητέ μου φίλε...

Olga είπε...

This is really good news! Good you are staying on top of technological new inventions and update the rest of the world ;)