Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Ethiopia: Mahmoud Ahmed - Hebo (1987)


Συνεχίζοντας το ταξίδι μας στις διάφορες μουσικές του κόσμου, κάνουμε άλλη μια εντυπωσιακή στάση στη μαύρη ήπειρο όπου βλέπουμε το σπουδαίο καλλιτέχνη Mahmoud Ahmed σ' ένα Αιθιοπικό Boogie (θα μπορούσαμε υπό μία έννοια να το πούμε κι έτσι).

Βέβαια, καταλαβαίνω, πως όλ' αυτά τα κομμάτια, είναι ιδιαίτερα ακούσματα και δεν αρέσουν εύκολα. Θα πρότεινα λοιπόν και μια δεύτερη ακρόαση (κι ίσως και μια τρίτη ακόμα), αν και το δικό μου αυτί, που είναι συνηθισμένο στη World Music, δε χρειάζεται πολλά! Εμένα, αυτά τα τραγούδια, μου αρέσουν εξ' ορισμού! Είναι τα διαμάντια της παγκόσμιας μουσικής!

2 σχόλια:

evelina είπε...

καλησπέρα...για άλλη μια φορά απόλαυσα αυτού του είδους την μουσική απο το blog σου...πρόσφατα είχα διαβάσει για τον Mulatu Astatke, τον Πατέρα της ethio-jazz,οτι ανάμμεσα στους πολλους καλλιτέχνες της Ανατολικής Αφρικής,που είχε αναλάβει την παραγωγή ήταν και ο Mahmoud Ahmed...μου άεσε πολύ η ανάρτησή σου μπάβο σου φίλε μου...καλό σου απόγευμα

Olga είπε...

That's a very nice piece of music - very pleasant to hear when I blog :)