Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

Benin: El Rego Et Ses Commandose - E Nan Mian Nuku


Κομμάτια που, απ' τη μακρόχρονη πείρα μου στη World Music, πιστεύω πως αξίζει κάποιος να τ' ακούσει (και όχι μόνο)...

Προσθέτω (4.00 μμ) και δεύτερη ανάρτηση στην ήδη υπάρχουσα, καθώς πέρασε ήδη μια μέρα και δε μου επιτρέπεται άλλο να το ξεχάσω. Χθες λοιπόν είχε τα γενέθλιά του ο παγκοσμίου φήμης διακεκριμένος έλληνας συνθέτης Μίκης Θεοδωράκης (κρητικής καταγωγής, γεννήθηκε στις 29 Ιουλίου 1925 στη Χίο). Όποιος θέλει να διαβάσει ένα μικρό, συνοπτικό και επαρκές αφιέρωμα στο μεγάλο συνθέτη, μπορεί να το κάνει εδώ.

Χρόνια Σου Πολλά Αέναε Μίκη...

3 σχόλια:

evelina είπε...

Ένα ευχάριστο και ταυτόχρονα γλυκό χάδι στα αυτιά μου...και το είχα τόσο μα τόσο ανάγκη!!!νάσαι καλά φίλε μου Διάττων...
Όσο για τον Μεγάλο Μίκη,δεν υπάρχουν λόγια...Χρόνια του πολλά και ότι όνειρα και να κάνει του εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα ....

arrwstia7 είπε...

Μεγαλη μορφη ο Μικης. Ειναι απιστευτο ποσο δημοφιλης ειναι στο εξωτερικο...

Ειμαι απο τους πολυ τυχερους, διοτι για καποιο διαστημα μεσω κοινου οικογενειακου φιλου, ετυχε να περασω πολλες στιγμες μαζι του..και σε ωρες δημιουργιας του.
Απλα μαγικο. Και ημουν μονο 16-17 χρονων τοτε. Απιθανες στιγμες....

Diatton είπε...

Αγαπητή Εβελίνα, χαίρομαι που συμπορεύεσαι στις αναζητήσεις μου...

Κι εσύ Δημήτρη, με κάνεις και ζηλεύω μ' αυτά που μου γράφεις. Σε καλοτυχίζω!