Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

Benin: Gnonnas Pedro Et Ses Dadjes - Dadje Von O Von Non


Το Benin είναι ένα φτωχό κράτος της Αφρικής με πληθυσμό περίπου 8.800.000 κατοίκους αλλά με υψηλό δείκτη θνησιμότητας, κυρίως, λόγω του AIDS. Μπορεί λοιπόν να έχει προβλήματα, η μουσική του όμως παραγωγή δεν υστερεί καθόλου. Στις μέρες που ακολουθούν θα παρουσιαστούν απ' αυτό το δικτυακό χώρο μερικά αξιόλογα δείγματα απ' τα μουσικά δρώμενα της χώρας... Στο audio της σημερινής παρουσίασης έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε ένα απόλυτα ρυθμικό τραγούδι...

6 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Καλησπέρα φίλε Διάττων!!
ελπίζω όλα να είναι καλά...

μου άρεσε πολύ η μουσική του Benin!!!

ένα από τα στοιχεία που πιστεύω πως κάνουν το blog σου τόσο ξεχωριστό και ποιοτικό ταυτόχρονα είναι η μουσική που υπάρχει εδώ μέσα!!!

στο έχω ξαναπεί... το ραδιόφωνο σε περιμένει...

καλό απόγευμα!!!

arrwstia7 είπε...

Δεν ξερω γιατι, αλλα ολα τα μουσικα ακουσματα των χωρων της Δυτικης πλευρας, μου εχουν κανει τεραστεια εντυπωση.

Ονειρο μου να γυρισω την αδικημενη αυτη Ηπειρο.....

Ευχαριστουμε και παλι φιλε Διάττων.

Δημήτρης

Diatton είπε...

Το ταξίδι στις διάφορες χώρες του κόσμου είναι κάτι που το έχω υποσχεθεί. Το γράφει και το κείμενο υποδοχής του blog μου. Σ' όλη τη διάρκεια όμως αυτού του ταξιδιού, θα ευχαριστώ τους συνοδοιπόρους μου.

Στον πρώτο Δημήτρη έχω να πω ότι εδώ θα βρεις μουσική κι απ' την πιο μικρή γωνιά της γης (Γουινέα Μπισσάου, Μπενίν κ.α.)... Για το ραδιόφωνο που λες, κάπου το έχω σκεφτεί κι εγώ...

Στον άλλο Δημήτρη θα συμφωνήσω μαζί του και θα το διατυπώσω πιο έντονα. Πράγματι, η Δυτική πλευρά της μαύρης ηπείρου, εμένα με έχει αιχμαλωτίσει...

Καλό βράδυ και στους δυο...

evelina είπε...

καλημέρα φίλε μου...πραγματικά όταν μπαίνω στην σελίδα σου,ξεχνιέμαι...απολαμβάνω την μουσική πού βάζεις και ταυτόχρονα ενημερώνομαι...οφείλω να ομολογήσω ότι μου άρεσε πολύ και το βιντεάκι που έβαλες...σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη και δροσερή (όσο γίνεται)μέρα...

Diatton είπε...

Καλημέρα και στην αγαπητή Εβελίνα που με τις χαρακτηριστικές τοποθετήσεις της στηρίζει αναμφίβολα την πορεία αυτού του ταξιδιού...

Olga είπε...

This is a great piece of music and I bet it would be a very interesting place to visit too. Thanks again for such great variety of topics on your blog - it is very educational.