Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Κυκλοφορεί Δίσκο Ο Πάπας Βενέδικτος!

Επιβεβαιώνοντας το νεανικό προφίλ του - καθώς διαθέτει δική του ιστοσελίδα και στο YouTube αλλά και στο Facebook - ο Πάπας Βενέδικτος θα κυκλοφορήσει το πρώτο του δισκογραφικό άλμπουμ. Στη συγκεκριμένη δισκογραφική δουλειά, ο προκαθήμενος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας θα ψέλνει λιτανείες και ύμνους και θα απαγγέλλει προσευχές σε πέντε γλώσσες. Το άλμπουμ θα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα απ' την Geffen Records. Στο δίσκο θα συμμετέχει η Χωρωδία της Φιλαρμονικής Ακαδημίας της Ρώμης.

ΣΧΟΛΙΟ: Ο δίσκος θα κυκλοφορήσει απ' την Geffen Records, αλλά δε διεκρινίζεται αν στα πλαίσια της συμφωνίας με την εταιρία για τη δημιουργία του δίσκου, περιλαμβάνεται και μια σειρά από Live που θα πρέπει να δώσει ο Πάπας. Όπως και να 'χει, εύχομαι στον σεβασμιότατο κάθε επιτυχία στο ξεκίνημά του στους χώρους της δισκογραφίας. Να γίνει ο δίσκος του χρυσός και πλατινένιος. Του εύχομαι, μάλιστα, καλή σταδιοδρομία, καθώς είναι νέος ακόμα, και πιστεύω πως θα συνεχίσει να δισκογραφεί!

6 σχόλια:

I-DIADROMI είπε...

ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΥΜΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ;
ΗΜΑΡΤΟΝ ΘΕΕ ΜΟΥ

Alice Iocco είπε...

Να έρχονται πιό κοντά στο ''ποίμνιο'' οι παππάδες, αυτός είναι και ο ρόλος τους, όμως να επιλέγουν και τον κατάλληλο τρόπο για να το κάνουν....
Εδώ ο πάπας Βενέδικτος με βρίσκει να διαφωνώ κάθετα με την επιλογή του, η οποία με κάνει να γελώ καθώς και το καπέλο του φυσικά ....Ήμαρτον αχαχαχαχαχα

Diatton είπε...

Είχα μέσα στα συρτάρια μου ένα αμανέ, δυο καρσιλαμάδες και τρία τσιφτεντέλια αλλά τα ξέχασα και δεν του τα έδωσα να τα συμπεριλάβει. Δεν πειράζει όμως, θα περιμένω να βγάλει το δεύτερο δίσκο του. Άλλωστε, νέος είναι ακόμα...

I-DIADROMI είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΚΑΤΑΛΑΒΑ
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΤΕΡΙ ΣΤΟ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΟ

Diatton είπε...

Εγώ πάντως την απορία μου την έχω. Δε θα πρέπει να δώσει και κάποια Live?

Diatton είπε...

Εγώ πιστεύω πως θα πετύχει πολύ και θα κάνει και σουξέ... Αν, μάλιστα, έχεις και κάποια έτοιμα τραγούδια, μπορείς να του τα δώσεις από τώρα να τα συμπεριλάβει στον επόμενο δίσκο του. Αυτό θα κάνω κι εγώ...