Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Γελάει 12 Xρόνια Ασταμάτητα!

Ένα ζευγάρι στη Κίνα, προσπαθεί απεγνωσμένα να βρει θεραπεία για την κόρη τους που γελά ασταμάτητα δώδεκα χρόνια!

Η μητέρα είπε πως όλα ξεκίνησαν όταν η κόρη τους ήταν οκτώ μηνών και είχε υψηλό πυρετό. Μάλιστα, όπως αναφέρει, η κατάστασή της έγινε χειρότερη όταν η μικρή έγινε δυο ετών, αφού, έχασε την ικανότητα της να μιλά, κι έκτοτε γελά συνέχεια, χωρίς να μπορεί να το σταματήσει!

Ο πατέρας της, εργάτης στο επάγγελμα, έχει ξοδέψει όλα του χρήματα με σκοπό να βρει μια θεραπεία αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Ένας νευρολόγος από το Chongqing Medical College πρότεινε να γίνει εγκεφαλογράφημα μήπως εντοπιστεί η αιτία που δημιουργεί το ασταμάτητο γέλιο στην μικρή.

Από Την Εφημερίδα "Έθνος"

5 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

τι να πεις..

Δανάη είπε...

Θεέ μου...
Και είναι τόσο όμορφη...

Σταλαγματιά είπε...

Δεν μπορεί να το κατανοήσει ο νους μου πόσο περίεργες παθήσεις μπορεί να προσβάλουν τον ανθρώπινο οργανισμό.
Έχω μείνει άφωνη με αυτό το κοριτσάκι….

Diatton είπε...

Κι εγώ έχω μείνει άφωνος γι' αυτό και το δημοσίευσα απ' την εφημερίδα...Υπάρχουν τόσες πολλές μικρές ειδησούλες που περιέχουν τόσο μεγάλα νοήματα και στις οποίες αυτές ειδησούλες επιβάλλεται να στρέφουμε το ενδιαφέρον και την προσοχή μας.

AATON είπε...

η ψυχούλα μου..