Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Τα Βραβεία Των Blogs

Έκανα αυτή την ανάρτηση ως απάντηση στο "βραβείο" που είδα χθες σε πολλά blogs.

Η άποψή μου είναι η εξής. Δε χρειαζόμαστε βραβείο για το αυτονόητο, για το ότι επικοινωνούμε δηλαδή καθημερινά και το απολαμβάνουμε. Αυτό συμβαίνει εξ' ορισμού. Και βλέπω ότι, δυστυχώς, το υιοθέτησαν πολλοί...

Κινούμαι εδώ και πολλά χρόνια στους δρόμους της δημιουργίας και της τέχνης κι αυτό μου υπαγορεύει να έχω μια παράλληλη πορεία απ' αυτή των "βραβείων", προτιμώντας πάντα το δρόμο της ουσίας. Δε χρειαζόμαστε "εφευρέσεις", ή "ωραία ρούχα" ή ακόμα και "στολίδια" για να επικοινωνούμε. Και δε χρειάζεται και να τα επιδεικνύουμε. Αφού, έτσι κι αλλιώς επικοινωνούμε. Η ιστορία, η ίδια η Ζωή μου έχει διδάξει, ότι τα καλύτερα και τα σπουδαιότερα πράγματα, γίνονται διακριτικά...

6 σχόλια:

Δανάη είπε...

Mου επιτρέπεις να σου σφίξω το χέρι;

Καλημέρα,Διάττοντα!...

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ είπε...

Έχεις δίκιο φίλε!

Έπεσα κι εγώ στην παγίδα. Ήμουν διστακτική από την πρώτη στιγμή που το είδα αλλά...την έπαθα.

Καλημέρα

Μαρια Νικολαου είπε...

Kανεις δεν χρειαζεται βραβειο σιγουρα και πολλοι το χουν δει τελειως αντιδραστικά!
Το μονο που εχω να πω ειναι πως ειναι κατι χαριτωμενο που αλλαξε ας πουμε λιγο μια απλη καθημερινότητα
Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα... αν ειναι δυνατόν !

XRISTINA G.V. είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με την κα.Μαρία Νικολάου...Λίγο χρώμα και μια νότα χαρούμενης διάθεσης δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.Η ζωή είναι "αυστηρή" από μόνη της...
Καλό βράδυ
Χριστίνα

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ είπε...

Εχεις δίκαιο φίλε μου η επικοινωνία είναι πέρα από κορδέλες και στολίδια και αυτή είναι η αλήθεια...

Μία φωτεινή καλημέρα

Kirki είπε...

εγώ είμαι εναντίον αυτών των βραβείων...πολύ απλά γιατί δε βραβεύτηκα ΡΡΡΡ