Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

23 Μαρτίου - Παγκόσμια Ημέρα Μετεωρολογίας

Στις 23 Μαρτίου του 1950 τέθηκε σε ισχύ η Συνθήκη για την δημιουργία του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού (WMO ή ΠΜΟ), ενός εξειδικευμένου οργάνου του ΟΗΕ σε θέματα κλίματος και καιρικών προβλέψεων. Σε ανάμνηση αυτού του γεγονότος, η 23η Μαρτίου ορίσθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα της Μετεωρολογίας.

Όσο αφορά την Ελλάδα, η Ε.Μ.Υ. (όπως άλλωστε κι όλες οι Μετεωρολογικές Υπηρεσίες των 189 μελών του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού), διοργανώνει κάθε χρόνο την ημέρα αυτή εκδηλώσεις για να τιμήσει την ίδρυση του ΠΜΟ και να προβάλει τον υποστηρικτικό της ρόλο, που δεν είναι άλλος απ' το να να παρέχει επίσημα στην Πολιτεία και στον Πολίτη προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν σχέση με τον καιρό και το κλίμα. Έτσι, συνηθίζεται κάθε χρόνο στις 23 Μαρτίου, η Ε.Μ.Υ να δέχεται επισκέψεις απ' το κοινό στους χώρους εργασίας της...

4 σχόλια:

evelina είπε...

καλημέρα φίλε μου...τι θα γίνει με σένα ;δεν σε προλαβαίνω...αλλά αυτό είναι το καλό τουλάχιστον ενημερώνομαι.Σήμερα δεν το ηξερα οτι ηταν παγκοσμια ημερα μετεωρολογιας...Νάσαι καλά...αλλά πιο σιγά να σε προλαβαίνουμε και εμεις ...

Alice Iocco είπε...

axaxaxaa evelina με κάλυψες .
Καλημέρα σας:))
Φίλε μου έχει δίκιο η Εβελίνα, δε σε προλαβαίνω τελευταία κι αυτό μ'ευχαριστεί διότι δείχνει ότι είσαι μια χαρά και σφίζεις από δημιουργικότητα κι ενέργεια χαχαχαχααα Μ'άρεσε πολύ η τελευταία ατάκα της φίλης μας εδώ χααχχχχααα

Diatton είπε...

Εβελίνα κάτι τέτοια γράφεις και μου "χαλάς" και τους υπόλοιπους που μπαίνουν στην ιστοσελίδα μου. Προς το σοβαρότερο τώρα. Καλά κάνεις και τα γράφεις, στο έχω ξαναπεί, σε προκαλώ να τα γράφεις, άλλωστε, έχεις ένα δικό σου τρόπο, ξεχωριστό...

Όσο για το γεγονός ότι δε με προλαβαίνεις, γιατί, αφού έχω πλέον και πρόγραμμα στο blog μου κι έτσι ξέρεις ακριβώς τις ώρες των αναρτήσεων...

Diatton είπε...

Εμ, βέβαια, Αλίκη... Άνοιξε το δρόμο η Εβελίνα κι ακολούθησες κι εσύ!

Λοιπόν, αύριο έχω προγραμματίσει ένα αφιέρωμα σ' ένα Bluesman άγνωστο αλλά πολύ μεγάλης αξίας! Είναι όμως πολύ παραδοσιακός κι έχει πολύ ιδιόμορφο στυλ. Εκεί είναι που σε φοβάμαι. Θέλω να πιστεύω πως θα το παρακολουθήσεις το αφιέρωμα και δε θα το αγνοήσεις. Επιμένω πως ο μουσικός αυτός αξίζει! (κακομοίρα μου έτσι και δε σ' αρέσει... κι έκανα τόσο κόπο να το ετοιμάσω)...