Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Algeria: Souad Massi - Yemma (Brazil 2008)

Μετά από διακοπή μιας εβδομάδας, βρίσκομαι και πάλι μαζί σας! Επιτρέφω με τη γνωστή αλγερινή καλλιτέχνιδα Souad Massi. Το βίντεο που επέλεξα σήμερα είναι από εμφάνισή της στη Βραζιλία πριν 2 χρόνια. Το τραγούδι έχει τίτλο "Yemma"...

Η Souad Massi είναι μια μουσικός που την προτείνω ανεπιφύλακτα. Γι' αυτό, θα συνεχίσουμε μαζί της και στην επόμενη ανάρτηση (σχετικά στη διπλανή στήλη, στο πρόγραμμα αναρτήσεων). Όσο για την Αλγερία...είναι μια απ' τις (πολλές) ιδιαίτερες πατρίδες μου...










10 σχόλια:

PaulCook είπε...

Καλησπερα φιλε απο "εδω" που ειναι ηλιολουστα και ανοιξιατικα.....Καλο ΣαββατοΚυριακο και να εισαι παντα καλα..!!

Alice Iocco είπε...

Καλωσήρθες Διάττωντα,κι η συνέχειά σου με την Souad Massi πολύ καλή επιλογή !!!
Είναι πραγματικά πολύ αξιόλογη ερμηνεύτρια με γλυκύτατη φωνή .
Καλό σαββατοκύριακο και να'σαι πάντα καλά :))

Diatton είπε...

Δημήτρη και Αλίκη, ένα μεγάλο ευχαριστώ (δεν το λέω μόνο για το συγκεκριμένο σχόλιο, απλά, παίρνω αφορμή απ' αυτό)!

Καλό Σαβ/κο και στους δυο σας. Να 'στε κι εσείς καλά...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Δημήτρης είπε...

καλησπέρα Διάττων!!! όλα καλά??

σου είχα στείλει ένα μνμ δε ξε΄ρω αν έφτασε...

ελπίζω όλα να είναι καλά!

από τα κρύα μα ελπιδοφόρα χώματα σε χαιρετώ!

καλό βράδυ...
*σύντομα θα είμαι πίσω ελπίζω να τα πούμε...

evelina είπε...

Καλώς ήρθες φίλε μου ελπίζω όλα να είναι καλά... ωραία ερμηνεύτρια η Souad Massi αλλά προσωπικα εγώ δεν τρελαίνομαι....καλό σ/κ σου εύχομαι

Μαριανα είπε...

Γεια σου Διάττων! Πολυ ενδιαφέρουσα καλλιτεχνης!

Diatton είπε...

Ευχαριστώ και τους υπόλοιπους φίλους μου για τα σχόλιά τους... Εύχομαι σε όλους να έχετε μια καλή Κυριακή...

Olga είπε...

This music is very beautiful and sounds quite exotic..

Diatton είπε...

Very nice music from Algeria, Olga!