Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Angola: Ngola Ritmos - Monami

Πρώτο μέρος του αφιερώματος στη μουσική της Αγκόλας... Πρόκειται για ένα έξοχο τραγούδι, που αν περνούσε απ' το χέρι μου, θα το καθιέρωνα ακόμα και ως εθνικό ύμνο της χώρας. Είναι πολύ παλιό και, δυστυχώς, δεν υπάρχουν αλλά ούτε και παίζονται πια τέτοια τραγούδια, όχι μόνο στην Angola, αλλά και πουθενά αλλού... Μιλάμε για την απόλυτη συναισθηματική εκφόρτιση!

Μπορεί να έχω μακρόχρονη θητεία στη World Music αλλά εξακολουθώ να θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό κάθε φορά που εντοπίζω τέτοια κομμάτια...




6 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ-ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΛΩΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΗ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Diatton είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε που μ' επισκέφτεσαι σε τέτοιες αναρτήσεις. Ξέρω πως πρόκειται για δύσκολα ακούσματα που απαιτούν πολλές ακροάσεις...

foteinisou είπε...

Λίγες κινήσεις,
λιτή (πιθανώς παραδοσιακή)φορεσιά,
εκφραστικότητα ,
καθαρή φωνή και
το ταξίδι στο παρελθόν αρχίζει...

Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τέτοια σπάνια κομμάτια..

Καλό βράδυ!!

evelina είπε...

Υπέροχο το κομμάτι φίλε μου ,πρώτη φορά το ακούω .Πάλι κατάφερες να με καθηλώσεις εδω...Καλό σου βράδυ

VASILIKI είπε...

Aπλά υπέροχο!
Γλυκειά φωνή, εξαιρετική ερμηνεία, απαλό μουσικό άκουσμα που χαϊδεύει την ψυχή μας...

Να είσαι καλά φίλε Διάττων
που μας το παρουσίασες.

Diatton είπε...

Μπορεί να είναι δύσκολα ακούσματα αγαπητοί μου φίλοι αλλά δεν πρέπει να τα χάνουμε. Σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σας...

Καλημέρα σε όλους...