Το U3-X, μια πειραματική συσκευή «προσωπικών μετακινήσεων» που ανέπτυξε η Honda, μοιάζει με σκαμπό που στέκεται μόνο του όρθιο πάνω σε μια ρόδα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να γείρει το σώμα του προς την κατεύθυνση στην οποία θέλει να κινηθεί - ευθεία, πλάγια ή κι όπισθεν.
Το ηλεκτρικό μονόκυκλο παρουσιάστηκε την Πέμπτη στο Τόκιο. Ζυγίζει δέκα κιλά, λειτουργεί για μία ώρα με κάθε φόρτιση της μπαταρίας λιθίου, και κινείται με ταχύτητα 6 χιλιομέτρων ανά ώρα. Προορίζεται για ηλικιωμένους που θέλουν να κινούνται στο πεζοδρόμιο χωρίς να κουράζονται, διευκρίνισε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.
Το σύστημα ισορροπίας και κίνησης του U3-X βασίστηκε σε τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν αρχικά για το διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ Αsimo της Honda.
Πέρυσι η εταιρεία είχε παρουσιάσει μια άλλη συσκευή μετακίνησης που μοιάζει με ρομποτικά παπούτσια, ενώ η ανταγωνιστική Toyota έχει αναπτύξει ρομποτικό πατίνι...
ΣΧΟΛΙΟ: Φαίνεται πρωτοποριακό σαν τεχνολογικό επίτευγμα, αλλά απ' την άλλη πλευρά, προβληματίζομαι αν θα μπορούν εύκολα οι ηλικιωμένοι να (μετα)κινούνται με αυτό το μονόκυκλο...
Το ηλεκτρικό μονόκυκλο παρουσιάστηκε την Πέμπτη στο Τόκιο. Ζυγίζει δέκα κιλά, λειτουργεί για μία ώρα με κάθε φόρτιση της μπαταρίας λιθίου, και κινείται με ταχύτητα 6 χιλιομέτρων ανά ώρα. Προορίζεται για ηλικιωμένους που θέλουν να κινούνται στο πεζοδρόμιο χωρίς να κουράζονται, διευκρίνισε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.
Το σύστημα ισορροπίας και κίνησης του U3-X βασίστηκε σε τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν αρχικά για το διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ Αsimo της Honda.
Πέρυσι η εταιρεία είχε παρουσιάσει μια άλλη συσκευή μετακίνησης που μοιάζει με ρομποτικά παπούτσια, ενώ η ανταγωνιστική Toyota έχει αναπτύξει ρομποτικό πατίνι...
ΣΧΟΛΙΟ: Φαίνεται πρωτοποριακό σαν τεχνολογικό επίτευγμα, αλλά απ' την άλλη πλευρά, προβληματίζομαι αν θα μπορούν εύκολα οι ηλικιωμένοι να (μετα)κινούνται με αυτό το μονόκυκλο...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου