Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

James Cotton - Mannish Boy

Ο James Cotton είχε την τύχη να είναι παρών στην πρώτη ηχογράφηση του Mannish Boy με τον Muddy Waters το 1954, αλλά και σ' εκείνη την καταπληκτική ηχογράφηση του 1977, όπου μαζί με τον Muddy Waters ήταν κι ο κιθαρίστας Johnny Winter.

Γεννημένος το 1935 στο Mississippi ο James Cotton, δεν είναι - φωνητικά - απ' τους καλύτερους ερμηνευτές της Blues μουσικής σκηνής, θεωρείται όμως, αναμφίβολα, μεγάλη μορφή στο χώρο της φυσαρμόνικας, αλλά και του Blues γενικότερα, καθώς παραμένει ενεργός για χρονικό διάστημα πλέον του μισού αιώνα!

Όσο για το συγκεκριμένο τραγούδι, όσες versions γνωρίζω κι έχω, θα ανέβουν όλες στο blog εν καιρώ! Είναι γνωστό ότι αυτή η ιστοσελίδα αποτελεί το δορυφόρο του Mannish Boy! Υπάρχει, άλλωστε, ξεχωριστή ετικέτα "Mannish Boy" στα Contents (περιεχόμενα) του blog... 


 







Κι ο James Cotton λοιπόν στο "κόλπο" του Mannish Boy. Όποιος όμως θέλει να δει το μεγάλο αφεντικό στην καλύτερη εκτέλεση του τραγουδιού αυτού, μπορεί να το κάνει εδώ.

9 σχόλια:

arrwstia7 είπε...

Δεν μπορεί να μην είναι άξιος αναφοράς, όταν έχει παίξει μαζί με τέτοιους κολοσσούς, όπως οι Waters & Winter.

ΑΞΙΟΣ ερμηνευτής, του μεγαλύτερου ΥΜΝΟΥ των Blues.

Diatton είπε...

Αχ, βρε Δημήτρη! Εγώ έχω "κόλλημα" μ' αυτό το τραγούδι!

AlexMil είπε...

Δεν έχω πολλές γνώσεις για το είδος αυτό της μουσικής, αλλά γενικά με αρέσει όταν ειδικά επιδρά στη rock.
To τραγουδι πάντως θεικο.

καλό βράδυ

Diatton είπε...

Φίλε μου το τραγούδι αυτό είναι Blues και μιλάμε για τη μουσική που έχει αφήσει τα χνάρια της κι έχει επηρεάσει και διαμορφώσει όλες τις άλλες καθώς προυπήρξε όλων (πλην της κλασσικής, φυσικά)... Δε γίνεται να μην έχεις ακούσει για το Blues!

VASILIKI είπε...

Φίλε Διάττων, χαίρομαι που η επιστροφή μου ξεκίνησε με αυτό το υπέροχο μουσικό άκουσμα!
Ήταν η καλύτερη υποδοχή...
Σ' ευχαριστώ,
να είσαι καλά
και με γειά τις νέες σου σελίδες!
Καλή συνέχεια σε όλα...

Alice Iocco είπε...

Πολύ χαίρομαι που αυτή η ιστοσελίδα αποτελεί δορυφόρο του αγαπημένου μου τραγουδιού Mannish Boy ( το ξέρεις άλλωστε Δ.Α.),κι ο James Cotton πάρα πολύ καλός, αλλά μετά απ'αυτόν πήγα κι άκουσα απ'τον πρωτομάστορα την εκτέλεση ;) , πριν κλείσω κι ήταν ότι καλύτερο για ''καληνύχτα''

Alice Iocco είπε...

Αν εσύ φίλε μου έχεις ''κόλλημα'' με το εν λόγω τραγούδι , τι να πω εγώ τότε ??????? ααχαχαχαααα για μένα δε βάζω τα ''.........'' αχχαααααααχαχαα

Diatton είπε...

Καλώς τη Βασιλική! Περιττό να σου πω ότι μας έλλειψες! Την καλημέρα μου αγαπητή μου φίλη...

Diatton είπε...

Αχ, Αλίκη... Το ξέρω ότι εκπέμπουμε στις ίδιες συχνότητες! Μια ευχάριστη μέρα να έχεις...