Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Πέθαναν Για Μια Χούφτα Αλεύρι

Τουλάχιστον 20 γυναίκες και παιδιά σκοτώθηκαν στο Καράτσι του νοτίου Πακιστάν, όταν ποδοπατήθηκαν προσπαθώντας να πάρουν αλεύρι που διανεμόταν δωρεάν από φιλανθρωπική οργάνωση σε ένα τζαμί για το ραμαζάνι.

"Παραλάβαμε μέχρι στιγμής πτώματα 20 γυναικών και κοριτσιών καθώς και τουλάχιστον 30 τραυματίες", δήλωσε ο Αμίν Χαν, ιατροδικαστής σε μεγάλο νοσοκομείο της οικονομικής πρωτεύουσας του Πακιστάν.

"Τουλάχιστον 18 γυναίκες και παιδιά ποδοπατήθηκαν και πέθαναν από ασφυξία και δεκάδες τραυματίστηκαν", δήλωσε απ' την πλευρά του ο αστυνομικός διοικητής του Καράτσι, επικαλούμενος πληροφορίες από νοσοκομεία της μεγαλούπολης.

Ο άνδρας που διένειμε το αλεύρι κρατείται, καθώς δεν είχε πάρει άδεια από την αστυνομία...

4 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΤΑΝΕ.ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΝΕ ΝΙΩΘΩ ΑΠΑΙΣΙΑ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Diatton είπε...

Το ίδιο απαίσια νιώθω κι εγώ εκλεκτέ μου φίλε...

Καλό σου βράδυ...

arrwstia7 είπε...

Τι κρίμα θεέ μου....
Γιατί ΤΟΣΗ δυστηχία σε αυτόν τον πλανήτη?

Καποια πραγματα που εμείς τα έχουμε δεδομένα & αυτονόητα, κάποιοι άλλοι συνάνθρωποι μας χάνουν την ζωή τους για να μπορέσουν να έχουν πρόσβαση σε αυτά...

Θλίψη & ΟΡΓΗ πρέπει να νοιώθουμε.

Diatton είπε...

Κι εγώ το διάβασα συγλονισμένος φίλε Δημήτρη αυτό το γεγονός. Συγκλονισμένος...τι άλλο να πω πια...