Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Έπιασαν Στα Πράσα Πυρομανή Και Τον Άφησαν

Ελεύθερος αφέθηκε χθες, μετά από διαφωνία εισαγγελέα και ανακριτή, κάτοικος Αχαΐας, ο οποίος συνελήφθη το μεσημέρι της περασμένης Δευτέρας από πυροσβέστες, και μάλιστα επ’ αυτοφώρω, να βάζει φωτιά σε δασική έκταση στο Καλούσι Αχαΐας.

Ο δράστης πιάστηκε με εφημερίδα και σπίρτα επί το έργον και όντως παραδέχθηκε ότι έβαζε φωτιά γιατί, όπως ομολόγησε στα στελέχη του ανακριτικού της Πυροσβεστικής, του άρεσε να βλέπει την κινητοποίηση πυροσβεστικών και πύρινα μέτωπα.

Τον εντόπισαν κάτοικοι και τον συνέλαβαν άνδρες της Πυροσβεστικής, οδηγώντας τον στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές για τα περαιτέρω. Ωστόσο, αφέθηκε ελεύθερος!

ΣΧΟΛΙΟ: Είπατε τίποτα; Ελλάδα είναι!

4 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

γενικά η Ελλάδα είναι η χώρα που κάνει πως είναι χώρα...
οι περισσότεροι εδώ γενικότερα κάνουν πως είναι αυτό που δηλώνουν...

η κυβέρνηση έκανε πως ήταν κυβέρνηση...
οι εργοδότες κάνουν πως πληρώνουν
και οι εργαζόμενοι κάνουν πως δουλεύουν...

οι φοιτητές οι περισσότεροι κάνουν πως σπουδάζουν και οι καιθηγητές κάνουν πως διδάσκουν...

έτσι και οι συντονιστές των δυνάμεων πυροσβεσης κάνουν πως συντονίζουν...

μια χώρα ένα ψέμα...

το θέμα όμως είναι ότι η φωτιά δεν κάνει πως καίει... καίει

η οικονομία δεν κάνει πως καταρρέει... καταρρέει!

Diatton είπε...

Κι εγώ δεν κάνω πως απλά μου αρέσει... Είμαι εντυπωσιασμένος με το σχόλιό σου! Επέχει θέση ανάρτησης!

evelina είπε...

καλα βρε παιδιά μην κάνεται έτσι...δεν τον έπιασαν δα και μπροστά στην φωτιά..με εφμερίδα και σπίρτα τον έπιασαν...ας σοβαρευτούμαι λιγάκι, και έρχομαι να συμφωνήσω απόλυτα μαζίσου φίλε μου Διάττων για το σχόλιο του jimank1hc πραγματικα εντυπωσιακό

Diatton είπε...

Κι εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου αγαπητή μου φίλη που συμφωνείς μαζί μου για το σχόλιο του Δημήτρη. Είναι φοβερό αυτό το παιδί Εβελίνα...