Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Fados – Flamenco – Ρεμπέτικο

Όλη η Μεσόγειος θα φορέσει απόψε τα γιορτινά της στη συναυλία που θα γίνει στις 9.00 μμ στο Ηρώδειο, καθώς θα τραγουδήσει και θα χορέψει στους ρυθμούς και τα τραγούδια της Dulce Pontes, του Paco Pena και του Θανάση Πολυκανδριώτη.

Οι τρεις σημαντικοί καλλιτέχνες θα συνυπάρξουν για πρώτη φορά στην ιστορία της Μεσογειακής Μουσικής σε μια συναυλία, που θα ενώνει τις φωνές Ανδαλουσιανών τσιγγάνων, Πορτογάλων και Ελλήνων, με αραβικές, αφρικανικές αλλά κι ανατολίτικες επιρροές ανθρώπων της εργατικής τάξης, αλλά και νεαρών σπουδαστών, σε πόλεις και χωριά, εκφράζοντας συναισθήματα ευτυχίας και λύπης, αγάπης, ζωής και θανάτου, νοσταλγίας αγαπημένων προσώπων, μοναξιάς, τις δυσκολίες της ζωής – αλλά πάνω απ΄ όλα έρωτα και πάθος!

Έτσι θα σμίξουν τρεις ήπειροι (Ευρώπη, Ασία, Αφρική) και τρεις θάλασσες (Μεσόγειος, Ατλαντικός, Αιγαίο) σε μια βραδιά ποίησης και μελωδίας, αρμονίας και συναισθημάτων.

Όσοι παρευρεθούν θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα μουσικό αμάλγαμα: Fados με τη σπουδαία Πορτογαλίδα τραγουδίστρια, μουσικό και συνθέτη, την Dulce Pontes! Flamenco με τον περίφημο και διεθνώς γνωστό Ισπανό κιθαρίστα Paco Pena και Ρεμπέτικα με τον μοναδικό Θανάση Πολυκανδριώτη!

Έλληνες και Ίβηρες θα ταξιδέψουν το κοινό τους πάνω σε μύθους και θρύλους της Μεσογείου.
Τρεις απ' τους σημαντικότερους κι αντιπροσωπευτικότερους καλλιτέχνες των fados, του flamenco και του ρεμπέτικου...

7 σχόλια:

Dimos El Grec είπε...

Ζηλεύω τους τυχερούς που θα μπορέσουν να το δουν!!!

Diatton είπε...

Μάλλον, θα πρέπει να σου αρέσουν αυτά τα παραδοσιακά είδη μουσικής φίλε μου. Αν ναι, χαίρομαι ιδιαίτερα γι' αυτό. Εγώ τα λατρεύω και τα τρία...

Καλό σου μεσημέρι... Και πάντα καλές σπουδές σου εύχομαι...

Dimos El Grec είπε...

Κυρίως το ρεμπέτικο και το φλαμενκο,μου αρέσουν πολύ!
Και το fado μου αρέσει, αλλά δεν έχω αρκετά ακούσματα, σε αντίθεση με τα άλλα 2!
Καλό μεσημέρι και σε σένα, και ευχαριστώ για τις ευχές.
Καλά να περάσεις κι όλας,αν πας και να μας φέρεις και εντυπώσεις! ;)

Diatton είπε...

Εμένα μου αρέσουν και τα τρία είδη φίλε Δημοσθένη. Αν θες να πάρεις και μια γεύση, στο blog μου, στα Contents (στη δεξιά πλευρά) έχω ετικέτα με fado και flamenco (και ρεμπέτικα φυσικά). Και φυσικά έχω κι άλλα μουσικά αρχεία στους δίσκους μου που δεν έχω προλάβει ακόμα να τα αναρτήσω... Έστω, όλα εν καιρώ... Και πάλι σ' ευχαριστώ για την επίσκεψή σου...

foteinisou είπε...

Σε κάποιες τέτοιες περιπτώσεις,
λυπάμαι που βρίσκομαι μακριά από την Αθήνα..

Καλό απόγευμα!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΥΧΕΡΟΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Diatton είπε...

Φωτεινή, όντως στην Αθήνα γίνονται σημαντικότερες εκδηλώσεις απ' ότι στην επαρχία...

Μουσική Πανδαισία. Συμφωνώ μαζί σου φίλε Σκρουτζάκο...