Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Άλλος Για Πήδημα

Το Πήδημα είναι ένα χωριό του νομού Μεσσηνίας. Ανήκει στο δήμο Αρφαρών κι απέχει 16 χιλιόμετρα απ' την Καλαμάτα. Το χωριό έχει μεγάλο φυσικό πλούτο. Διαθέτει περίφημες πηγές που το νερό τους τροφοδοτεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού της Μεσσηνίας. Οι κάτοικοι του χωριού ασχολούνται κυρίως με τη γεωργία.

Στις φωτογραφίες βλέπουμε την ταμπέλα που υπάρχει κοντά στην είσοδο του χωριού και "προετοιμάζει σχετικά" καθώς και το λεωφορείο που συνδέει το χωριό με την Καλαμάτα. Φαντάζομαι τον οδηγό ή τον εισπράκτορα να φωνάζουν: "Άλλος για Πήδημα..."




6 σχόλια:

Diatton είπε...

Ευχαριστώ και τις δύο εκλεκτές φίλες που μου κατέθεσαν τη σκέψη τους...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΡΙΝ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙ.ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΙΜΝΗ ΜΕ ΠΑΠΙΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ.ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΚΕΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Diatton είπε...

Σκρουτζάκο, ίσως τελικά οι περισσότεροι να πηγαίνουν για το όνομα, έτσι που είναι γραφικό, για να διασκεδάσουν λιγάκι...

Νάντια, έχεις δίκιο, αν ψάξουμε διεξοδικότερα τις επιγραφές και τις ταμπέλες των ελληνικών χωριών, πιστεύω πως θα βρούμε "διαμάντια"...

Diatton είπε...

Πραγματικά ήταν έκπληξη Φωτεινή!

Δημήτρη μού άρεσε πολύ ο συσχετισμός σου με το Αυστριακό χωριό προηγούμενης ανάρτησής μου... Όπως και να το κάνεις, έτσι είναι...

Alice Iocco είπε...

Να, με κάτι τέτοιες ενημερώσεις , λέω μέσα μου.....'' εεεερεεεε τι μαθαίνει κανείς στο ιντερνέτ '' . Το ευχάριστο είναι ότι δεν έχουν κόλλημα οι κάτοικοι για το όνομα. Όσο για μας τους απ'έξω εεε δεν έχουμε παρά να το επισκευτούμε

Diatton είπε...

Πραγματικά, Αλίκη, απίθανη η Ελληνική Περιφέρεια με μερικές ονομασίες της...